Monológ mnohodetnej matky: naša spoločnosť deti nepotrebuje. Zdá sa mi, že svoje dieťa nepotrebujem Prečo nepotrebujem deti

Len neviem, čo mi je. Každý deň to na synovi vyťahujem viac a viac, až je to strašidelné... bijem ho po zadku, po rukách, po pleci... potom ostanú odtlačky prstov.

Rozčuľuje ma na ňom skoro všetko... rozčuľuje ma moje dieťa! Akoby bol pre mňa cudzí.

Nie je dôvod na neho za čokoľvek kričať. Za to, čo robia všetky deti - všetko rozbíja, trhá, rozhadzuje, nechce ísť na nočník, ciká nikde, hádže ovládač do čaju atď., atď. To je v poriadku, ešte to pochopíš. Ale aj keď za mnou príde, keď som s niečím zaneprázdnená alebo sedím pri počítači, začnem sa hnevať a poviem mu, aby ma nechal na pokoji. Nechcem sa s ním hrať! Nechcem s ním chodiť!

Teraz som naňho kričal a kopal som ho po zadku, pretože vyliezol na stôl s počítačom a urobil tam takú kaluž... nie je to prvýkrát, čo sa na ten stôl vyčúral. Bože, prečo nechápe, že potrebuje chodiť na nočník??? ešte nevieš vystihnúť moment, keď chce ísť na záchod... ja už nemôžem, všetko v dome je už nasraté. Povedal som mu, že ho nenávidím a on ma rozčuľuje

Po takýchto záchvatoch zúrivosti mi je ho neskôr tak ľúto.Niekedy si dokonca myslím, že ho nemilujem... Chápem, že NIE JE VINNÝ ZA NIČ! A aký vplyv to môže mať na jeho psychiku! Som jeho matka... sedím tu a plačem...

Mnohí povedia, že je to únava, nedostatok spánku a všetko, čo si vyberá svoju daň, ale nie! Ak o tom premýšľate, nie som unavený, vždy sa dosť vyspím, mám čas pre seba, ale NECHCEM robiť nič! Môj syn spí celú noc aj cez deň 2-4 hodiny.

Chcem len zostať sám a nikto sa ma nedotýka a nič nerobím.

Možno je to depresia... jednoducho nemám priateľov, nemám sa s kým porozprávať, mám jednu kamarátku, ale tá je vždy so svojím priateľom. Manžel pracuje od rána do večera, večer príde unavený a ide rovno k počítaču, prakticky nerozpráva... ale občas sa všetci spolu prechádzame alebo ideme do nákupného centra (málokedy).

Ale chýba mi to. Celý deň sedím sama so synom, večer sa so mnou tiež poriadne nikto nerozpráva, už sa z toho STRAŠÍM! Internet je jedinou útechou.

Presťahovali sme sa sem pred viac ako pol rokom a nie sú tu absolútne žiadne matky s deťmi. Keď ideme navštíviť našich rodičov, kde sme bývali, je tam veľa dievčat s deťmi, chodím s nimi a užívam si prechádzku... a moje dieťa ma tam neotravuje. A tu ani nie je kam ísť, sú tu len cesty, po ktorých sa ponáhľajú autá...

Ale keby som ho potrebovala, keby som ho milovala ako všetky matky milujú svoje deti, nesťažovala by som sa na to, len by som sa tešila z každej chvíle strávenej s ním, nedráždil by ma pre maličkosti, pretože všetky deti taký! Ale nie je to tak... Dnes som si uvedomil, že nepotrebujem svoje dieťa, svojho syna

Prepáč, potreboval som sa len vyrozprávať, len sa čoskoro zbláznim... Alebo už...

Možno mi niekto pomôže. Nechápem, čo sa to so mnou deje. Keď som otehotnela, bála som sa ísť na potrat. Teraz chápem, že som musel prekonať sám seba. Strpčujem život sebe a všetkým okolo mňa. Môjmu manželovi a rodičom. Nikdy som nechcela mať deti, ale dúfala som, že počas tehotenstva sa u mňa prebudí materinský inštinkt. Ale stále tam nebol, k dieťaťu. Mám dvoch psíkov a veľmi rada sa o nich starám. Chodíme na výstavy, získavame tituly šampiónov atď. Vôbec nemám záujem starať sa o dieťa, viac ako zdravie mojej dcéry ma trápi zdravie mojich psov. Nechcem ju nič učiť, pri pomyslení na škôlku a školu sa mi chce len zavýjať. Nechcela som dojčiť ani pred jej narodením, potom som tri týždne trpela. prešli na umelú výživu. V tomto som zažila také kolosálne sklamanie, všetky návody v časopisoch pre mamičky sa mi zdajú také falošné. Nikdy som nevidela, akým hrozným problémom musia čeliť ženy, ktoré dojčia svoje deti. Samozrejme, starám sa o ňu, ako najlepšie viem, ale prináša mi to len duševné trápenie, necítim k nej žiadne vrúcne city. Je mi absolútne ľahostajná, moje podvedomie stále obsedantnejšie našepkáva, že by bolo lepšie, keby zomrela. Môj manžel to všetko ťažko znáša a neustále mi odpúšťa. Neviem, ako budeme žiť. Prečo k dieťaťu necítim to, čo k psom? A vo vzťahu k nim jednoducho plynú všetky prejavy materstva ako fontána. Len nechcem žiť, chápem, že ak to nedokážem zmeniť v sebe, stratím manžela (a NAOZAJ ho milujem). Niekto sa pozrie hore.
Nesprávna mama © (14.10.2003 15:10)

Je ťažké niečo poradiť! Asi potrebuješ pomoc dobrého psychológa. Jediná vec je, že možno sa všetko časom zmení? Vaša dcérka vyrastie a vy sa môžete spoločne venovať psíkom a všetkému ostatnému.
Esther © (14.10.2003 15:10)


Pre teba a tvojho manžela je lepšie ísť k psychológovi. Si v depresii? Veľa šťastia tebe, manželovi, dcérke a psíkom.
Bonita © (14.10.2003 15:10)


Podla mna potrebujes vyhrane dietatko, teda maly potrebuje teba, toto ti radost neprinasa, ale ked bude kreslit alebo tancovat lepsie ako vsetky jej rovesniky, alebo nieco ine, tak ti to prinesie velku radost. Existuje typ ľudí, ktorí milujú iba víťazov. Moja rada je, aby ste sa starali o svoju dcéru. Vychovajte ju, aby bola najlepšia a budete na ňu hrdí ako vaši psi. Je jasné, že teraz je príliš malá na to, aby bola samostatná a nepotrebovala ťa, ale stane sa tým, čím ju spravíš.Teraz tvrdo pracuj a v prvom rade budeš šťastný!
Mačka K © (14.10.2003 15:10)


Veľmi dobre môže byť... Mňa to začalo baviť presne vtedy, keď sa začalo ukazovať, že je múdrejšia atď. nech je to všetko hanba, ale bolo to tak
Kelen © (14.10.2003 15:10)


Nie je to hanebné. Sú ženy, ktoré milujú nešťastníkov a úbohých, všetci sú prekvapení, samy sa sťažujú, ale žijú. A sú ľudia, ktorí milujú len víťazov. Áno, existuje veľa rôznych typov vzťahov.
Mačka K © (14.10.2003 20:10)








Skúšali ste ísť k lekárovi? Vo vašom príspevku je niečo, čo znie ako hrdosť – toto som ja, a to je všetko! Nejaký nezmysel, úprimne. Pracujem so psami už mnoho rokov profesionálne, ale - nedajbože - ak by došlo k ohrozeniu zdravia dieťaťa, okamžite by som ich dala preč. A nebolo ani pomyslenia na porovnávanie. Čo by si robil? A koľko rokov má tvoja dcéra?
Izhitsa v zmätku © (14.10.2003 15:10)



Toto je popôrodná depresia, chod k lekárovi, nech ti pozrie hormonálnu hladinu, predpíše ti tabletky na vyrovnanie, mne je to celé veľmi zvláštne toto čítať, neviem si to predstaviť, ale v každom prípade dúfam, že všetko vyjde ti to, nech sa ti darí
© (14.10.2003 15:10)


Zdá sa mi, že situácia je celkom bežná... Ja, ktorá som otehotnela plánovane, niesla som to s radosťou, tiež som bola pol roka zhrozená z toho, čo som urobila a prečo som rodila. nic, potom sa vsetko zlepsilo, teraz ma dcerka 5,5, zboznujem ju. a do roka som to toleroval a do šiestich mesiacov som to skoro nenávidel ((
Kelen © (14.10.2003 15:10)


Áno, konečne to niekto povedal úprimne. Stalo sa to aj mne, vďaka môjmu manželovi - niekedy prevzal plnú zodpovednosť za dieťa a pustil ma do práce, najal si opatrovateľku. A všetko prebehlo!
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)


Áno, veľa ľudí to tak jednoducho cíti, ale oveľa pohodlnejšie je skrývať sa za to, že, ach, videl som ju, vzal som ju do náručia - a to je všetko, slzy šťastia... čo už, mal som túžbu uškrtiť ju. a teraz mozem urcite povedat, ze som dobra matka.
Kelen © (14.10.2003 16:10)


Najprv som mala aj nejaké odmietnutie a strach. A potom - pre mňa bola odjakživa nočná mora sedieť doma a nepracovať, a tu sedím priviazaná s kričiacim dieťaťom, je toho veľa, čo prekáža atď. Prvé 4 mesiace som trpel práve týmto.
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)


K lekárovi a rýchlo. Je to potrebné nielen pre vás a dieťa, ale aj pre vás a vášho manžela atď.
Yanka © (14.10.2003 15:10)


Ďakujem všetkým za rady, k lekárovi nemôžem ísť, lebo nemáme poriadnych odborníkov, mesto je malé. Sama chápem, že potrebujem navštíviť psychológa. Moja dcerka ma 5 mesiacov.
Nesprávna mama © (14.10.2003 16:10)


Toto je určite popôrodná depresia. Potrebujete si oddýchnuť! Je tu nejaká babka, ktorá by s dieťaťom zostala nejaký čas?
Tata © (14.10.2003 16:10)



Kočka, ahoj! Naozaj som nikdy neznášala svoju dcéru, hoci som prvého 1,5 mesiaca vôbec nespala, ale asi 4-5 mesiacov som bola veľmi, veľmi unavená. Potom to prešlo celkom rýchlo. Možno je to otázka únavy
Tata © (14.10.2003 16:10)


K psychoterapeutovi. Vezmite si odporúčanie a choďte na vyšetrenie - relaxujte, vezmite si vitamíny - nikdy to nebolí.
Yanka © (14.10.2003 16:10)


Netreba navštevovať psychológa. Psy treba niekomu dočasne odovzdať. Vezmite si sedatívum a trávte viac času s dievčaťom. Všetko príde, o tom nepochybuj. Nikdy si nenajímajte opatrovateľku. Moja priateľka tiež v tom veku snívala o tom, že udusí svojho syna vankúšom, je to v poriadku, teraz ho zbožňuje, počkajte trochu a snažte sa.
Tatiana © (14.10.2003 16:10)



Ostáva už len nájsť ochotných starých rodičov. Nemáme tu NIKOHO.
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)



Dievčatá, rodičia sa už snažia pomáhať ako vedia, dieťa nechávam u nich dva dni, keď odchádzam so psom na výstavy. Premýšľam o opatrovateľke, ale v našom muhosransku je nepravdepodobné, že nájdem opatrovateľku, ktorá by mi porozumela a nekrútila prstom na mojom spánku.
Nesprávna mama © (14.10.2003 16:10)


Prečo všetko povedať opatrovateľke? Nech to pomôže a je to
Tata © (14.10.2003 16:10)


Prečo opatrovateľka potrebuje vaše priznania? Najmete si ju na opatrovanie detí. Moja mala od 4 mesiacov aj opatrovateľku na plný úväzok a nikto nepohol ani prstom. Nevidím na tom nič zlé, nikdy nevieš, čím si zaneprázdnený.
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)



Možno to potom úplne predá vonkajšiemu svetu, aby to jeho oči nevideli.
Tatiana © (14.10.2003 16:10)


Prečo! Sú príbuzní, ktorým osud dieťaťa nie je ľahostajný!
Kaggi-Carr © (14.10.2003 16:10)


V žiadnom prípade. Navždy zostanú cudzincami.
Tatiana © (14.10.2003 16:10)


Ukľudni sa, toto všetko prejde. Majte s dieťaťom viac kontaktu koža na kožu. Je malá, také bábätko, mysli na to, nemá teraz nikoho na celom svete okrem teba. Nikto na svete ju nebude milovať, ak ju nemilujete vy. Pri každom nádychu závisí na vás. Pamätajte, že všetky zlé myšlienky a pocity preletia a budú zabudnuté ako sen, zostane len šťastie, že toto je vaša krv. Toto je dieťa vašej milovanej, navždy vás spútala, bez ohľadu na to, čo sa stane v budúcnosti. Stáva sa to takmer všetkým ženám, materské pocity sa neprebudia okamžite. Je strašné, že psy vám berú čas a lásku, ktoré vaše dieťa tak veľmi potrebuje...
Tatiana © (14.10.2003 16:10)


Neberte si všetko k srdcu, toto sa stáva... a nielen vám. len sa k nej nesprávaj ako matka (keďže ty takú túžbu nemáš), ale ako malá sestra, kamarátka, ktorá by z akéhokoľvek dôvodu mala žiť s tebou. Neupútajte svojim postojom pozornosť blízkych ľudí. Ver mi, dievča ťa prijme takého, aký si, aj keď ti bude zima.
Daidin © (14.10.2003 16:10)




Nejaký nezmysel! Čo s tým majú spoločné? Tak čo, bude po tomto milovať svoju dcéru?
Esther © (14.10.2003 16:10)


Potom bude čas na rodinu 8) a na dieťa zvlášť... a psy sú pravdepodobne nemecké dogy a obaja samci 8) to je dôvod
Vera © (14.10.2003 16:10)


Aký nezmysel? Psy zaberú naozaj veľa času. nerozumiem tvojmu "humoru"
Tata © (14.10.2003 16:10)


Ako vyrastiete, pochopíte, že vaša teta má len psychické problémy, odchýlku smerom k sodomii 8)
Vera © (14.10.2003 16:10)


Človek prišiel s vlastným problémom, myslím, že si v zlej téme. Je pre vás niečo vhodnejšie - Len sex!
Esther © (14.10.2003 16:10)


Verím, že táto téma je len vymyslená...to by matka o svojom dieťati nikdy nepovedala...
Vera © (14.10.2003 16:10)


Zdá sa, že problémy sú s tetou s hlavou 8) a čo to má spoločné so mnou?...v živote sa môže stať čokoľvek))
Vera © (14.10.2003 16:10)


Za nič sa nevzdám svojich psov. Rodičia mi ich zobrali na mesiac, keď som porodila, tak som sa skoro zbláznila. Keď som ich začal robiť, bolo to jednoduchšie. Mám dve sučky. Je upokojujúce vedieť, že nie som jediný.
Nesprávna mama © (14.10.2003 16:10)


Chudáčik... no, prenajmi si domček a ži tam so psami... aj tak si si svoju povinnosť voči planéte splnil 8)
Vera © (14.10.2003 16:10)


Ten, do ktorého investujem svoje úsilie, sa stane mnou milovaný. Táto pravda je ľudstvu známa už dlho. Prečo milujeme svoje deti, napriek tomu, že nám spôsobujú veľa problémov a problémov a niekedy aj utrpenia? Okamžite odmietnime ako ľahkomyseľný pokus vysvetliť to biologickým inštinktom. Predstavte si matku, ktorá sa vôľou osudu hneď po pôrode rozišla so svojím dieťaťom a spoznala ho o pätnásť rokov neskôr. Bude ho milovať? Nie, pretože mu nedala žiadnu prácu, nestarala sa o neho, netrávila bezsenné noci pri jeho postieľke. Láska je v našich rukách: čím viac niekomu dávame, tým viac ho milujeme. Jedna ctižiadostivá učiteľka v škôlke sa pýtala psychologičky, ako milovať jedno dieťa, ktoré sa jej hnusí. A dostal som túto odpoveď - musíme sa o neho začať starať! Ešte raz mu utrieť nos, vymeniť nohavice, umyť. A tak každý deň. Nepotrvá dlho a ukáže sa, že toto dieťa milujete a tešíte sa na stretnutie s ním. Prečo sa to deje, aké je tajomstvo? Keď človek investuje svoju silu do niekoho alebo niečoho, začne vnímať predmety svojej sily ako pokračovanie seba samého. Výtvor jeho rúk, plody jeho práce sú mu nesmierne drahé, pretože sa zdá, že s nimi splýva a hľadí na ne ako na súčasť svojej osobnosti. Obetovaním sa pre iných ľudí sa k nim približujeme a zažívame pocity spolupatričnosti, náklonnosti a oddanosti.
Dinka © (14.10.2003 16:10)


To, čo píšeš, je jednoducho STRAŠIVÉ... A naozaj to vyzerá na patológiu, potrebuješ urgentnú liečbu, inak tomu úbohému dieťaťu ublížiš. Manželovi povedzte všetko úprimne, možno vás ochráni pred materskými povinnosťami a potom môžete pokojne vychovávať svojich psov v nádhernej izolácii :(
Irina © (14.10.2003 16:10)


Ach, ako je to možné? z ramena, nasekaný a je to, šťastný. Nepoznáte ju, opisuje veľmi bežnú situáciu
Kelen © (14.10.2003 16:10)


Nemala by si byť taká... Popôrodná depresia (a toto je podľa mňa jedna z variant) je pomerne bežná vec. Matky dokonca vyhadzujú svoje deti z okien :(
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)


Nezúfajte! Váš postoj k bábätku sa určite zmení. To, že sa obávate o svoj stav, je veľmi dobré. Si veľmi milá a zodpovedná a časom sa naučíš byť skutočnou mamou.
Dúbrava © (14.10.2003 16:10)

Koncom roka 2015 – začiatkom roka 2016 sa Ruskom prehnala vlna samovrážd detí a tínedžerov. A hoci sa teraz všetko zdá byť pokojné, ani rodičia, ani spoločnosť si nie sú istí, že táto nočná mora sa už nebude opakovať. Každú chvíľu môžeme opäť čeliť novej sérii samovrážd detí a dospievajúcich, takže táto téma nestráca na aktuálnosti.

Hovoríme o príčinách samovrážd detí a dospievajúcich, čo a kto prispieva k formovaniu ľahkého postoja k smrti, či dokážeme ochrániť naše deti pred manipuláciou s ich vedomím.

Bez rodiny ako ideálu

- Otec Dimitri, prečo sa dieťa tak ľahko rozhodne spáchať samovraždu? Čo sa deje v jeho mysli?

Tento problém má niekoľko vrstiev. Najnižšia, úplne prvá vrstva, ktorá leží na tektonických platniach duše, je bezbožnosť. Moderné ruské dieťa nevie nič o Bohu, nevie o Jeho existencii. O posmrtnom živote nevie nič. Nevie nič o tom, čo je hriech – dokonca ani v jeho slovníku také slovo neexistuje.

A nevie, že ide o najhlúpejší ľudský čin, pretože samovražda nerieši vôbec žiadny problém. Veď v tých problémoch, ktoré malého človiečika priviedli k samovražde, mrazí vo večnosti. Tu má 15 rokov, uplynie rok alebo dva alebo tri - a všetko sa „vyrieši“ samo, aj keď neurobí nič, aby tieto problémy vyriešil. A tam - všetko je navždy. Tu je prvý dôvod.

A tu je potrebné povedať, že sekulárny štát, všetci títo takzvaní bojovníci za svetské základy štátu, ktorí bránia kňazovi prísť do školy, vytvárajú túto vrstvu, pričom deťom treba vysvetľovať tieto dôležité veci, ktoré budú potrebovať v neskoršom živote. Už som neraz povedal, že dieťa by malo poznať aspoň názvy všetkých siekt. Tu sú karty, majú 10 riadkov o každej sekte - a to bude také očkovanie proti jeho náboru sektárov. A hoci sekty neinklinujú k biologickej samovražde, členstvo v nich je samovraždou duchovnou. Raz v sekte vypadne dieťa z rodiny, zo spoločnosti, aj z tej – skoro som povedal: biocenózy – v ktorej v škole existuje. A to je veľmi nebezpečný jav.

Druhá vrstva, o niečo vyššia: moderní dospelí a ich postoj k deťom. Deti, ich vnútorný svet, ich duša, ich vývoj nie sú pre dospelých zaujímavé. Nechápeme, aké deti chceme vychovať. Áno, dospelí s touto úlohou vôbec nečelia! Poviem to stručne: dospelí nepotrebujú deti.

Samozrejme, niekto mi môže namietať, že existujú dospelí, ktorí potrebujú deti. Áno, existujú, ale je ich veľmi málo. Tvrdím to nielen na základe skúseností získaných v detských domovoch, v ktorých pracujem. Komunikujem nielen s príbuznými obyvateľov detského domova, ale aj s rodičmi, ktorí posielajú svoje deti do našej veľmi pravoslávnej a veľmi dobrej školy (kam sa mimochodom chce veľa ľudí zapísať). Takže tento problém existuje.

- Prečo rodičia nepotrebujú deti?

Teraz vysvetlím. Počas celého roka vediem „sociologickú štúdiu“: každej slečny, ktorá ku mne príde, sa vždy pýtam: „Čím by si sa chcela stať? Dostávam veľmi rozdielne odpovede, ale to sú všetko polia, ktoré si dieťa nevie vybrať samo. Napríklad: „Chcem byť ekonóm. Je jasné, že človek vo veku 14-15 rokov nerozumie, čo je ekonómia, pretože taký predmet v škole neexistuje. Ale toto slovo zaznieva v rubrikách v televízii, rádiu atď. A to je naučené, a teda zvolené dieťaťom. A nikdy som nedostala odpoveď: "Chcem byť matkou." A keď sa pýtam chlapcov, nikdy som nedostal odpoveď: "Ocko." To znamená, že ruský ľud naďalej zostáva v novej paradigme, ktorú vytvorili boľševici. Jedným z cieľov tejto marxistickej paradigmy (a všetci boľševici boli marxisti a až potom za Stalina došlo k akejsi revízii tohto učenia)...takže, jedným z cieľov marxizmu bolo zničenie rodiny. ako také. Čo je celkom v súlade s tými sociálnymi utópiami, ktoré „putovali“ po Európe niekoľko storočí a ktoré marxizmus absorboval.

Moderní Rusi majú v podvedomí zakorenený proces sebazničenia.

Čo znamená táto rodinná neochota? To znamená, že moderný ruský človek má vo svojom podvedomí zakorenený proces sebazničenia. Pretože prirodzene miznú tie biologické druhy, ktoré sa nechcú rozmnožovať.

V systéme, ktorý vytvoril marxizmus, je toto „bez rodiny“ vnímané ako známe. A toto nie je cesta nikam – toto je cesta konkrétne do pekla. Toto je taký pekelný systém sebadeštrukcie.

Pán prikázal „nie sebarealizáciu v profesii“, ale niečo úplne iné: buďte plodní a naplňte zem

- Ale oni predsa rodia deti!

Áno, pretože pôrodný pud ešte nebol prekonaný. A každá duševne normálna žena, až na vzácne výnimky, túži zažiť materstvo. Ale ona nechce byť matkou. Je to ako keby som chcel napríklad zažiť, čo je zoskok padákom, a skočil som. Raz mi to stačilo, už viac nechcem – ale nie preto, že by sa mi to nepáčilo. Veľmi sa mi to páčilo, bol to jeden z najživších dojmov. Ale naozaj sa mi nechce každý týždeň skákať padákom. Rovnako aj žena. Podľa svojho inštinktu chce rodiť - jedna vec, ale venovať sa výchove, kŕmeniu, učeniu detí, snažiť sa ich formovať do toho, čo by chcela, rozvíjať ich talent, ktorý si sama určuje, vidieť výsledok svojho snaženia, vidieť ako sa deti menia... Nie, ona s tým všetkým nesúhlasí. Chce sa „sebarealizovať v profesii“. Teda premrhať svoj život hlúposťami, z pohľadu Božieho plánu, pretože Boh človeku neprikázal: staň sa astronautom, staň sa otcom jadrových zbraní, staň sa chirurgom, alebo kladivárom, alebo strieborným olympijským medailistom. ... Pán prikázal niečo úplne iné: Ploďte sa, množte sa, naplňte zem. Takže ateizmus úplne vyprázdnil myseľ, dušu a podvedomie človeka od jeho hlavnej úlohy, ktorá slúži na prežitie.

Ahoj škola, ahoj sakra!

- A škola? Aká je jej úloha?

Toto je len tretia úroveň - . Naša škola bola vytvorená podľa pruského systému a bola vytvorená, aby vychovávala človeka-kozubu, človeka-funkciu, absolútne poslušného vládnucej triede. A toto všetko akceptoval náš systém tzv. vzdelanie. Koho vzdeláva naša škola? Naša škola vychováva, všeobecne povedané, nevychovaných a v podstate aj slabo vzdelaných ľudí. Ak si to niektorí rodičia uvedomia Yu t, snažia sa školu na strednej škole úplne ignorovať a keď to finančné prostriedky dovolia, najímajú učiteľov, aby poskytli vzdelanie, ktoré dieťaťu umožní rozvíjať sa aspoň intelektuálne. Odvážnejší rodičia však učia svoje deti od prvej do poslednej triedy sami. Teraz je to tu len na zaciatku, ale casom bude takychto rodicov viac, aj ked to asi nebude ako v Amerike, kde 5% rodin vychovava deti od prveho do posledneho rocnika doma. A tieto deti vykazujú pozoruhodný úspech, pretože škola nielen kazí prirodzenú túžbu malého človeka po vedomostiach, ale túto túžbu úplne zabíja. A deti namiesto toho, aby dostávali tzv. vedomosti - veď pri priemerných schopnostiach zvládneš celé školské učivo za dva-štyri roky a nemá zmysel sedieť 11 rokov v úplne neľudských podmienkach...takže namiesto vedomostí deti dostávajú skoliózu a tzv. kopu iných chorôb. Trpia fenolmi obsiahnutými v drevotrieskových doskách, z ktorých sa vyrábajú písacie stoly a skrine. Ako teraz zistili, trpia na školské uniformy, ktorých nosenie je jednoducho škodlivé. Trpia strašným hlukom, ktorý je v škole neustále prítomný. A trpia detskou skupinou, ktorá ho svojím vplyvom na dieťa do 14 rokov úplne vyradí spod vplyvu rodičov. A deti len „pošlú“ mamu a otca. A najprv dedko a, ktorí sú bezbrannejší.

Štát tejto „správe“ všemožne pomáha: teraz môžete za výprask dieťaťa dostať dva roky väzenia. A konkrétne vaše dieťa! Ak dáte výprask cudziemu človeku, budú na vás uvalené len nejaké administratívne sankcie. Teraz stále bojujeme proti tomuto zákonu, ktorý bol prijatý v tichosti. A vykonali to v tichosti. A nie je to len "čo sa deje?" je to v celej Európe,“ nie! Ide o účelové pokračovanie vyvražďovania všetkých zložiek výchovy.

Naša škola opustila školstvo ešte v 90. rokoch, keď bolo vyhlásené: škola nevychováva – učí. Nič neučí! A ak škola neučí a nevychováva, tak to dieťa zohavuje. Pre dieťa, ktoré vyrastalo v škole, má najdôležitejší a najsilnejší vplyv názor chlapcov a dievčat, ktorí sú súčasťou jeho sociálneho okruhu: toto je trieda a možno aj vchod.

- Dnes je komunikácia na internete dôležitejšia...

Áno, teraz máme novú infekciu - . A skutočne, komunikácia na internete pre deti sa stáva oveľa dôležitejšou a zmysluplnejšou ako komunikácia s rovesníkmi v reálnom živote. Sú úplne ponorené do siete. A to je ďalšia vrstva: život nie je ten, ktorý stvoril Boh a ktorý človek pokazil svojim pádom, ale virtuálny život. Deti komunikujú bez toho, aby vedeli s kým, niekedy bez toho, aby vedeli, s chlapcom alebo dievčaťom. A dochádza k výmene infekcií, ktoré sú obsiahnuté v myšlienkach. Rovnako sa to týka nielen detí, ale aj mládeže. Najmä pre tých, ktorí sa narodili v islamskej kultúre, ale o islame nič nevedia: dajú sa im vštepiť určité myšlienky a to bez akýchkoľvek ťažkostí. A mentor nemusí byť nejaký veľký ulema – stačí, že pozná 4-5 sloganov. Inšpiruje ich a potom bude samotná osoba trochu viac fantazírovať a môže si predstaviť seba ako nejakého hrdinu, samozrejme nie Sira Lancelota z jazier, ale aspoň niekoho zo série „Veľkolepé storočie“.

Mnoho ľudí, ktorí uvažujú o našej modernej existencii, hovorí, že prebieha vojna: vojna proti Rusku na všetkých frontoch. Vojna proti zdravotne postihnutým športovcom, vojna proti vzdelaniu – a jednoducho jeho ničenie, zlomyseľné a účelové, pod zámienkou, že šetríme peniaze. Ale štát vždy potrebuje peniaze a vládnuca trieda vždy potrebuje peniaze, to je všetko jasné.

Právo zomrieť

Galina Mursalieva, publicistka pre Novaya Gazeta, autorka slávneho článku o samovraždách detí, dospela k záveru: vlna samovrážd bola plánovaná. Potom sa mnohí rodičia jednoducho chytili za hlavu: pretože si to nevedeli ani predstaviť...

Hrom neudrie – muž sa neprekríži.

Účel organizovania samovrážd je hanebný a jasný: vylúčenie detí z našej spoločnosti, v ktorej sú už len malou súčasťou, ale ak sa tento jav rozšíri, ukáže sa to ako veľmi vážny problém.

- Aký je „psychologický portrét“ samovražedného dirigenta?

Ľudia, ktorí sa podieľajú na tomto dirigovaní, môže byť ktokoľvek, žiť kdekoľvek – napríklad v Malajzii. Alebo je na Ukrajine človek, ktorému sa nebráni zarábať 20 dolárov týždenne za takúto „komunikáciu“ na internete, najmä keď už má vymyté mozgy, že tieto ruské deti sú budúci vojaci. Veď delostrelci vycvičení v našich vlastných sovietskych vojenských vzdelávacích inštitúciách strieľali na našich pilotov a zostrelili ich! Študovali síce na tej istej škole, len z tých sa mali stať piloti a z týchto delostrelci, no v ich mozgoch sa už niečo prevrátilo.

Keď človek nemá ani Boha, ani svedomie, môže mu byť vnútené veľa vecí, vrátane myšlienky smrti

A teraz, keď človek nemá ani Boha, ani svedomie, dá sa do neho veľa „načuchať“. Áno, v televízii nám neustále púšťajú detektívky: syn chce zabiť otca, matka zabije syna a potom to dobrí a takí milí vyšetrovatelia rozpletú. A je to zakorenené v mozgu: môžete zabiť svojho otca a dokonca aj matku, ak pre peniaze. Môj otec a matka aj tak zomrú skôr ako ja, ale aspoň budem dobre žiť. A počkaj, kým zomrú a nechajú mi majetok... Chcel by som študovať, ale nemôžem: škola mi vyrazila všetky mozgy. A celý čas mi ukazujú krásny život: tu je baletka, ktorá robí rozchody na slávnych ostrovoch, tu sú honoráre takých a takých spevákov, a aj keď máte vzácny hlas, aj tak sa do klipu nedostanete ... A tak na celom svete. Pavarotti držal tenorov pod kontrolou a kým bol nažive, nebolo možné preraziť na tomto trhu...

Pre ľudí je stať sa bohom presne to, proti čomu Pán hovoril. Askéza Svätého písma učí: „Koreňom všetkého zla je láska k peniazom. A ak slúžite peniazom, nemôžete slúžiť Bohu. A človek išiel na cestu boja s Bohom. A v dôsledku toho - samovražda tých najkrehkejších, nechránených.

Vo všeobecnosti však samovražda nie je len vtedy, keď na seba položíte ruky. Samovraždy dospelých sa dejú aj inou formou, ako napríklad u nás v 90. rokoch, počas rozmáhajúcej sa kriminality. Prejdite sa po ktoromkoľvek našom cintoríne: koľko je pamätníkov mladým chlapom, ktorí mohli mať päť až sedem detí a zabili sa tým, že sa dostali do takého „biznisu“.

Ak dodržiavate ľudské práva, dostanete: "Čo je na tom zlé?!" Každé dieťa má právo zomrieť."

Nezabúdajme tiež, že v počte na obyvateľa sme pred zvyškom planéty. Ale to je veľký problém, ale mocní sa tým netrápia, absolútne to nepočuť ani v škole, ani na lekárskej fakulte. Práve teraz sa v centre Moskvy kladú nové dlažobné dosky, ale keď sa ľudia prechádzajú po Tverskej a iných krásnych uliciach, nemyslia na to, že čvachtajú krvou zavraždených bábätiek – a desiatky miliónov už bol zabitý. Populácia niekoľkých krajín bola zničená. A kým? - Od samotných rodičov. A usmievaví lekári, ktorí veria, že zbavením sa detí robia dobrý skutok. Toto je úplne zvrátené vedomie! A je úplne nepochopiteľné, prečo tento môže byť zabitý, ale ten nie. Odtiaľto je už len malý krôčik k tomu, čo už v Európe existuje – k detskej eutanázii. Tu je dieťa, ktoré urazil susedov chlapec, povedal o tom svojej matke a tá mu mávla rukou: "Nevenuj tomu pozornosť." Ale jeho odpor hlodá a prosím: môže prísť na eutanáziu. Štát v niektorých krajinách je už ochotný mu s tým pomôcť. prečo? - A má práva. A ak dodržiavate ľudské práva, dostanete: "Čo je na tom zlé?!" Každé dieťa má právo na život a právo na smrť, preto si svoje právo uvedomilo.“

Rob ako ja!

Aké duševné vlastnosti, spoločné všetkým deťom a dospievajúcim, sa ukazujú ako najslabšie miesto, na ktorom môže hrať samovražedný dirigent?

Pasenie. Teraz sú v móde najrôznejšie flash moby. Všetci vyšli v rovnakých tričkách a zároveň tlieskali rukami. A keď všetci robia niečo v rovnakom čase a rovnakým spôsobom, nie je to príprava na zlú seriálnosť? Najprv flash mob, a potom... Pre mladého človeka je predsa hlavné „všetko spolu“, mladí žijú v napodobňovaní, duchovne z nich ešte nevyrástli plnohodnotní ľudia, stále sú opice, hoci bez chvosta a pre nich je veľmi dôležité byť ako všetci ostatní: všetci budeme nosiť handry, všetci budeme nosiť kov v ušiach, nose, pupku... všetci dostaneme pohlavné choroby, všetci fajčiť a vyzerať, že robíte niečo dôležité.

Skáču zo striech nielen z odporu, ale aj „pre zábavu“. Aká je motivácia vtipu? - Pýcha

Ale zároveň je tu aj túžba vyniknúť z tohto „ako všetci ostatní“. Si v pohode, však? A začnete jazdiť na streche koča. A ešte chladnejšie je skočiť z veže Ostankino. Koniec koncov, skáču zo striech nielen z odporu, ale aj „pre zábavu“. Aká je motivácia vtipu? - Pýcha. To je mimochodom aj v komunistickej výzve: „Kto nebol nikto, stane sa všetkým“. "Zabil som Johna Lennona!" Zložili, naspievali a zahrali ste aspoň jednu pesničku? - Nie! „Ale zabil som Johna Lennona – vošiel som do histórie! Teraz budú všetci písať o mne!" A čím vyššia výška, tým veľkolepejšie, tým viac pozornosti mojej osobe.

Dieťa nie je odhodlané učiť sa algebru, nepripravovať sa na to, že sa stane otcom, ani sa naučiť skrutkovať bez toho, aby si zničilo dlaň. Nemyslí na to, hoci to od neho jeho rodina a spoločnosť očakávajú. V hlave má nezmysel: daj sa dokopy a „gee-gee-gee“. Smiali sme sa, pili, niečo fajčili - taký je život. A začnú študovať toto: „subkultúru!“ Nie „subkultúra“, ale úplný nedostatok kultúry, strata akejkoľvek národnej kultúry. Kultúra je stlačená do mikroskopických hraníc a vnucuje sa niečo iné – taký herdizmus. Pretože to budú dávať v televízii, to je to, čo chcem a chcem sa toho zúčastniť. To, mimochodom, využívajú aj politici a šíria sa cez sociálne siete.

Spomenuli ste Johna Lennona. A na verejných stránkach a v komunitách sú citované nielen jeho riadky, ale aj naše ďalšie idoly – piesne tých, ktoré sme počúvali, keď sme boli mladí. Skupina „Spleen“ má pieseň so slovami: „Išli sme do vesmíru, na tomto svete už nie je čo chytiť...“ a teraz chápem, že tieto slová, vytrhnuté z kontextu, sa hodia. zodpovedajúcemu spracovaniu vedomia tínedžera, hoci – a som si tým istý – hudobník Alexander Vasiliev týmto slovám vôbec nevložil žiadny samovražedný význam.

Si si istý!!!

Nikdy v živote som nepočul ani to, čo tento muž vytvoril, ani jeho meno. Ale sú mená a priezviská, ktoré sme vy aj ja počuli. Teraz nehovorím o Johnovi Lennonovi. Hovorím o Nikolajovi Vasilievičovi Gogoľovi, Nikolajovi Alekseevičovi Nekrasovovi... Existujú v našom vedomí a ovplyvňujú ho – inak ho ovplyvňujú. Aspoň pre mňa - doteraz.

Rockoví speváci a rapperi majú veľmi veľký vplyv na vedomie tých detí, ktoré teraz študujú v škole, nedá sa to tak ľahko vylúčiť.

A nevylučujem to.

Čo sa týka ochrany detí... Preto štát existuje, musí chrániť deti. Ale štát nie je niečo abstraktné, sú to ľudia. A pamätajte, koľko prokurátorov, administratívy a polície bolo vychovaných, aby zatvorili desiatky, ak nie stovky táborov, pretože idioti utopili 13 detí v Ladoge! A jeden z idiotov ani neprijal hovor od zraneného dievčaťa - myslela si, že žartuje. To nie je ničnerobenie - to je obyčajná idiotizmus. Je predsa jasné, že na našich veľkých severných jazerách, akými sú Ladoga, Onega a iné, sa nedá ísť „na túru“ ani s malou vlnou. A ak vám zavolajú kvôli núdzovej situácii, musíte to skontrolovať! Ako môžete bez toho, aby ste toho človeka videli, odmietnuť niečo len preto, že vám volá dieťa?! A čo sa stalo potom, nie je to idiotské? Na kontroly táborov minuli nemalé peniaze a o letné prázdniny pripravili obrovské množstvo detí. Zatvorenie je najjednoduchšie riešenie. A uchýlili sa k takýmto hrubým, nemotorným metódam. Je to však naozaj ochrana?

S tábormi je problém, každý rok nám hovoria: v tom tábore sa otrávili deti, v inom tábore, hoci každý tábor je nútený odoberať jedlo od určitého dodávateľa...

Nie potom, ale predtým

Nie je potrebné špecificky „hovoriť“ s dieťaťom. Treba sa s ním začať rozprávať, keď je ešte v brušku

Nie je potrebné špecificky „hovoriť“ s dieťaťom. S dieťaťom sa musíte začať rozprávať, keď je ešte v brušku. Rozprávajte sa s ním, spievajte mu, hladkajte si bruško, krstite ho. A odo dňa narodenia, kým sa dieťa neožení, musia mať mama a otec nespochybniteľnú autoritu, ktorú nezískajú svaly, ani peniaze, ani dary, ale láska. A žiadne „deti“ na dvore, ktoré sa donekonečna vysmievajú a hovoria obscénnosti, nebudú môcť súťažiť so svojimi rodičmi, ak sú rodičia skutoční. A ak „nechaj ma na pokoji, nemám čas“, ak je hlavnou vecou pre mamu a otca práca, je jasné, že okamžite vznikne náhrada. Je ohlodané, ako jablko, ktoré nebolo zjedené, vyhodené, pošliapané, ale stále tam zostalo železo a vitamíny. Naše deti jedia toto svinstvo.

To, čo dieťaťu ponúkajú v škole, na ulici, na internete, je nekvalitný produkt, je to zabijak. Koniec koncov, je známe, že viac ako 50 % internetových žiadostí tvorí pornografia. A deti to hľadajú a sledujú - ale ich rodičia o tom ani nevedia. Deti prosia o pomôcky: „Mami, všetky deti v škole ich majú, ale ja nie!“ Čo ak majú všetci chlapi holiaci strojček? Čo ak všetky deti dostanú pištoľ Stechkin? Čo, takže: "A ja chcem!" - "Tu, synu, dole!"? Čo, nech je to ako v Amerike? Tam si dieťa, ktoré je škádlené, okamžite kúpi zbraň a začne strieľať na každého - a vy sa stanete slávnym, budete sa baviť a strieľať - vo všeobecnosti veľa rôznych potešení.

Môžu psychológovia pôsobiaci v školách a špeciálnych centrách nejako pomôcť deťom vyrovnať sa s ich problémami?

Čo môžu povedať psychológovia? Raz som v istom centre, kde psychológovia pracujú s deťmi a dospievajúcimi, urobil taký experiment. Navrhol som, aby mi psychológovia dali svoj obvyklý argument, a ja sa ho pokúsim vyvrátiť z pohľadu dieťaťa. A neprešlo ani 10 minút, kým som ich rozbil na kúsky. Deti sú inteligentné bytosti: majú logiku, myslenie, ich mozog pracuje veľmi rýchlo. Keď komunikujú s inými deťmi, ktoré sú rovnako dynamické, neustále medzi sebou hrajú ping pong. Preto, samozrejme, jednoducho porazili všetkých psychológov. A na uistenie spoločnosti: "Psychológovia pracujú s obeťami." Fungujú – a nechajte ich pracovať: všetko je v poriadku, téma je uzavretá. Ale potrebujeme výsledky!

- Ale v samovražedných skupinách deti manipulujú aj psychológovia...

Existujú určité technológie. Presne ako hypnotizéri. Tu vstúpi do sály hypnotizér a pýta sa: „Spojte ruky! Máte všetko prepojené? - "Všetci". - "Nemôžeš si rozviazať ruky." Skús to!" A hypnotizér sa pozrie, kto sa nedokázal odpojiť, pozve týchto ľudí na pódium a začne s nimi pracovať - ​​a urobia všetko, čo chcete: budú plávať a hovoriť po anglicky... Všetko je veľmi jednoduché: človek podlieha k hypnóze vo väčšej miere ako iné. Rovnako je to aj s deťmi.

Existuje teda cesta von?

Ako sa majú zachovať rodičia, ak si uvedomia, že ich dieťa je v takejto skupine a je v nej už dlho? Je jasné, že vypnúť internet. Ale čo ešte?

Tu musíte konať prísne individuálne. Ale najlepším spôsobom je zmeniť svoju pozornosť. Dovoľte mi uviesť každodenný príklad. Malé dieťa, asi jeden a pol ročné, sedíte v kuchyni, bábätko v náručí a súčasne pozeráte televízor, jete a ohrievate kašu pre dieťa. A tak natiahne ručičku k panvici. Ak túto chvíľu premeškám, oparí sa vriacou vodou. Preto si túto chvíľu nesmiem nechať ujsť. Naša kuchyňa je malá, 5 metrov. Čo robiť? Dieťa treba odviesť od hrnca.

Takže keď skončil v samovražednej skupine: je potrebné zmeniť pozornosť dieťaťa. Napríklad mu zaobstarajte psa a venujte tomu niekoľko mesiacov. Choďte na výstavy, vyberte si šteniatko, vysvetlite, ako sa oň starať... Potom choďte s týmto šteniatkom na prechádzku atď. Áno, čokoľvek treba odvrátiť od tejto pliagy.

A samozrejme, je nevyhnutné ich izolovať od detskej skupiny. Rusi majú kolektívne vedomie. Veď v minulosti, asi pred 100 rokmi, mali rodiny v priemere 8 detí. Zvyčajne tam bolo 15-20 detí, ale niektoré boli bezdetné a niektoré mali deti, ktoré zomreli, takže na rodinu pripadalo v priemere 8 detí. Ale taký kolektív je prirodzený: starší – mladší. Najstarší hovorí prostrednému: "Nemôžeš trafiť mladších!" A všetky deti vyrastajú v láske a mieri. Starší sa učia starať o mladších, a tak sa pripravujú na budúci rodinný život, čo sa v moderných rodinách nestáva, a preto 45-ročný „chlapec“ hovorí: „Ešte nie som pripravený vydať sa. “ Áno, nikdy nebude pripravený! Pretože nevie, ako sa správať k deťom. Pretože len vie, ako by ste sa k nemu mali všetci správať: zaviažte si podbradník, keď ho kŕmite; neblokujte mu TV; nedráždi ho; a ked chce spat, malo by byt ticho atd. A potom sú tu nejaké deti...

Pamätám si, že som sa jedného kamaráta zo školy spýtal: "Chceš sa vydať?" A on: „Čo ak sú tam deti? Sú akési červené...“

Ako rodičia chránia svoje deti pred smrťou?! "Ach, bude sa báť!" Ako vieš? Koľkokrát som vykonal pohrebné služby, keď boli prítomné malé deti? Prejavujú veľký záujem o zosnulých: skúmajú, premýšľajú... To je pre nich taký impulz! Nie, väčšinou to robíme inak: „Kde je babka? Ona je preč". Aký nezmysel!

Deti nie sú pripravované na dospelosť. A nemôžete začať variť, keď má vaše dieťa už 15 rokov. Hovorí sa: prechodný vek. Aký je prechodný vek? - Prechodný vek je taký, že vyrástol natoľko, že sa môže brániť mame a otcovi. A 40% nemá otca vôbec, a ak ho niekto má, nie je to otec a musíte sa mu všetkými možnými spôsobmi vyhýbať. Takže tam je všetko skryté, keď je dieťa ešte ako fazuľka.

Potom to nebudete môcť okamžite opraviť. Tu ku mne prichádzajú matky s deťmi: "Oci, ty mu to povedz!" Pozerá sa na mňa a ja sa ani necítim pohodlne mu niečo povedať. Kto som? Tak čo môžem povedať? "Počúvaj mamu!"? Stále sa bojí dospelých, a preto sa mi nesmeje otvorene do tváre. Ale keď povie svojim deťom o tejto návšteve chrámu, bude mať radosť, len počujem, čo hovorí.

- Ale toto je obyčajná tínedžerská konfrontácia s dospelými. nie je to tak?

Dospievanie s tým nemá absolútne nič spoločné: človek vyrastá veľmi organicky. S pubertou naozaj nie je problém, až na niektoré bolestivé fyzické javy. Všetko jednoducho súvisí s dospievaním. Zoberme si rastlinu alebo leva - majú pubertu? Čo, má lev nejaký problém? Problém nastáva, keď sa chce pripojiť k ďalšej pýche: potrebuje poraziť staršieho samca – a je hnaný po celej prérii. Tak isto je pre ľudí všetko organické.

Večný boj

Ukazuje sa, že koreň všetkých problémov spojených so samovraždami detí nesiaha ani tam, ale ešte ďalej? A vyliečiť toto všetko, ak sa to vôbec dá vyliečiť, bude trvať dlho?

Samozrejme, dá sa to potlačiť takpovediac míňaním obrovských peňazí: vypátraním, kto organizuje skupiny samovrahov, chytením týchto ľudí a dokazovaním ich viny súdnou cestou. Ale vzhľadom na to, že títo ľudia väčšinou žijú v zahraničí, nemáme k nim prístup. A ak ich zlikvidujete ostreľovačmi, v skutočnosti ich nikto nebude ľutovať: okamžite si najmú nových. A nemôžete zastreliť celú krajinu, z ktorej sa verbujú regrúti - nájdu inú krajinu. Čo, naši americkí bratia o tom nevedia? Koniec koncov, všetok svetový terorizmus je ich produktom. Je im ľúto Arabov alebo Afričanov? Amerika má svoje vlastné globálne finančné problémy a úlohy a tie ich riešia. A ak niekto zomrel, nemyslia na to. A nielen oni, ale aj my. Tu v Belgicku niekoho dobodali na smrť – nosíme kvety na ambasádu. V Sýrii došlo k výbuchu, pri ktorom zahynulo 200 ľudí – a na žiadnu sýrsku ambasádu nikto nič nepriniesol. Nie sú Sýrčania ľudia? Toto je najstaršia kultúra. Vždy tu boli Sýrčania. Američania úplne zničili Irak. A obrovské množstvo teroristov tvoria bývalí dôstojníci irackej armády. Všetci boli oklamaní. Generáli boli podplatení, ale nebolo dosť peňazí pre všetkých dôstojníkov.

Takže vždy bude existovať otvorený a nepriamy teror. Vždy budú ľudia, ktorých treba najať.

Len rodina chráni človeka – veľkého aj malého. Preto všetky údery mieria na ňu

A jediné, čo človeka – veľkého aj malého – v tomto obludnom svete chráni, je toto. Všetky údery preto mieria na rodinu, preto juvenilnú politiku, a teda legislatívu, ktorá rodinu zničí. Ale aj tak sa to stane. Nie takto, takto. Nedokážu presadiť celý zákon, tak si vezmú nejaký kúsok a presadia ho. A konajú cez všetky kanály a cez biznis, cez tých, čo majú peniaze... Prebieha vojna.

A ak existuje rodina, ak je v rodine výchova a vzdelávanie, ak táto rodina chápe svoju úlohu pred Bohom, potom áno, je tu nádej na spásu. Inak to bude rovnaké ako s drogami. No, boj trvá tak dlho! Stačí vziať lietadlá a v apríli na nízkej úrovni zaliať všetky makové polia v Afganistane defoliantmi, a to každý rok po dobu piatich rokov. Pravda, heroín je už pripravený na ďalších sedem rokov pre trh. Ale po siedmich rokoch, ak budete túto prácu vykonávať opatrne, zmizne. Inak to nie je boj. Šoférujte alebo nešoférujte, stále budú predávať a vstrekovať drogy. A komu je ľúto tých narkomanov, ktorí to predávajú? A polícia je dobrá: pretože každý vie, kde žijú tí, ktorí obchodujú, ako si stavajú domy, kto obchoduje, kto je ich šéf - všetko je známe. Ale nič sa nerobí, snáď okrem polovičných opatrení. To isté so samovraždami. Novinár teda nastolil problém – no a čo? Pokiaľ si v tomto neurobil meno. Tá vlna utíchla. Vznikne však niečo iné, čo zaujme čoraz viac myslí.

- Čítal som, že tie samovražedné skupiny boli uzavreté, ale objavili sa nové...

Tento veľmi trpký text napísala matka mnohých detí, novinárka, blogerka - yuvikom .
Jej rodina už dlho žije na Kryme, Julia aktívne publikuje o mnohých ortodoxných zdrojoch.

"Znova hovorím o tejto tragédii. Začal som písať komentár priateľovi a uvedomil som si úplne hroznú vec. Naozaj hrozná. Naša spoločnosť nepotrebuje deti. So všetkou rétorikou o zákaze potratov. So všetkou verbálnou podporou veľkých rodiny.

Deti začínajú zabíjať v pôrodniciach nekvalifikovaní či bezohľadní lekári. V najšťastnejších prípadoch po takejto skúške deti zostávajú choré, ale živé.

Na klinikách potom podškolení pediatri (nie je to neopodstatnené: v našej oblasti došlo k dvom úmrtiam detí v priebehu jedného roka pred vyradením tzv. lekára) predpisujú nesprávnu liečbu. Škola potom vedie k tuposti a depresii.

A nepomáha ani obrovská armáda sociálnych psychológov. nemôžem? Alebo nechce? Alebo neexistuje žiadny cieľ pomôcť? A nikto – žiadne opatrovníctvo, sociálna ochrana a ombudsmani, a ešte viac polícia – nemôže pomôcť, keď je potrebná skutočná pomoc. Zákon neposkytuje ochranu pred manipulátormi, sektármi a inými vlkmi v ovčom rúchu, ktorí len čakajú, kým sa niekto naje. O rodičoch, ktorí nemajú čas venovať sa deťom, ani nehovorím. Bezdetná je podľa mňa úprimnejšia. Niekedy je lepšie nenechať rodičov zasahovať, pretože akonáhle hrubo zasiahnete, začnú sa nezvratné procesy. To je prípad Denisa a Káty.

V období dospievania – presne vo veku, pred ktorým je celý svet a celý život – už deti nie sú životaschopné. Niektorí ľudia radšej ležia na gauči s pomôckami. A potom sú to „zeleninári“ a flákači, infantilní. Iní sa snažia žiť v reálnom živote, ale absolútne netušia, ako to normálne robiť. Ako spolu ľudia žijú, ako sa majú radi, ako sa rešpektujú – to sa musí učiť už od kolísky. A to sa prekvapivo týka nielen detských domovov, ale aj detí z bežných rodín. A potom sa stanú „nie ako všetci ostatní“. „Kapitán Fantastic“ aspoň naučil deti bojovať o život. Čo učí rodina a škola tu a teraz?

Denisa a Káťu nepovažujem za hrdinov. Nepoznám všetky fakty, neviem posúdiť. Je tam temný príbeh, veľa otázok. Ale začiatok histórie nie je v deň, keď došlo k tragédii. Všetko to začalo oveľa skôr. Nikto tieto deti počas ich krátkeho života až do poslednej chvíle nepotreboval. Žiadny zázrak sa nekonal, nikto sa zrazu z ničoho nič neobjavil a nikoho nezachránil. A kde sa vzal super hrdina? V našich filmoch nemáme radi šťastné konce. Iba hardcore. Ale ísť s armádou, so zbraňami proti deťom, to je priveľa aj na film. Obyčajný život je oveľa strašidelnejší...

Nestaráme sa o svoje deti. Všeobecne ľudia, občania. Ľudský život akosi stojí veľmi málo. A nezačalo to ani včera. Mnohé z našich vojenských víťazstiev, na rozdiel od slov veľkého veliteľa, sme dostali podľa počtu, a nie podľa zručností. A všetky tieto ľudské obete akosi prestali byť desivé. Zvykli ste si?

Vo všeobecnosti si myslím, že bez periskopového vysielania by sme o tejto tragédii vôbec nevedeli. To znamená, že ďalšie deti zomierajú neznáme. A je tu len jedna otázka: koľko z nich už zomrelo? A koľko ďalších zomrie, kým pochopíme, že by sme sa o nich nemali začať starať vo veku 15 rokov."

Z tohto skutočného a šokujúceho príbehu to môžete pochopiť Nie každá žena potrebuje deti.
To, čo sa chystám zverejniť, ma prinútilo spochybniť prirodzené materstvo niektorých nežnejších pohlaví.
Po prijatí „chladného listu“ do mojej e-mailovej schránky som sa zrazu „vznietil“ obsedantnou účasťou.
- "Prečo potrebujem deti?" Hovorím vám to celkom reálne. Venovať sa výlučne výchove „figuríny“? A potom dostať od neho výčitku, že žije horšie ako ostatní? Nepotrebujem také šťastie!“ podelí sa s nami o svoje mizerné odhalenie Samara z mesta Murmansk.

Po miernej úprave jej polohlúposti som sa rozhodol z nej zostaviť životný príbeh ženy.

Ahojte všetci.
Volám sa Samara. Mám už tridsaťjeden rokov a jasne viem, čo od tohto života chcem.
A aby som bol presnejší, s istotou viem, čo od tohto života nechcem.
Nechcem mať dieťa. Nepotrebujem deti. Nevidím zmysel v ich otravnej výchove.
Teraz ti všetko vysvetlím, inak si pripravený vrhnúť sa na mňa a roztrhať ma na kusy.
Nie som slepý blázon ani mladá opilkyňa, ktorá stratila posledný mozog.
Som vzdelané a rozvážne dievča, ktoré žije podľa vlastných pravidiel. Ich hlavnou zásadou je žiť a vyťažiť zo života maximum.
Kto ste vy, matky s nadváhou s nevyspatými tvárami a modrinami pod očami? Si úbohý a utláčaný, si nešťastný a zlomený. Vo vašich dušiach nie je žiadna sloboda, neustále sa obetujete kvôli svojmu „obľúbenému zajačikovi“.
Váš „zajačik“ vyrastie a vy si myslíte, že dokážete žiť pre seba? Uisťujem vás, že nebudete mať čas, pretože budete vyčerpaní v náročnom rodičovskom poli.
Sebaobetovanie v záujme založenia nového života bolo vtĺkané do vašej unavenej hlavy po stáročia. Hovorí sa, že si sa narodil, musíš sa rozmnožovať.
Prečo potrebujete deti, premýšľajte o tom?
Medzitým vám to poviem sám.

Niektoré z vás rodia deti, aby ich nepovažovali za duté.
Iní sa množia, aby udržali človeka.
Niektorí chcú mať deti a dúfajú, že v starobe dostanú pohár vody. Utečú s odkazom na rodinné problémy a len občas vás navštívia pri pohľade na hodiny.

Skúsili ste sa niekedy bližšie pozrieť na bezdetných ľudí? Vo veku 50 rokov vyzerajú na 35. Pretože ich život je plný farieb. A tvoje sú všetky škvrny a čmáranice.
Žijete s mužmi kvôli deťom a ani sa nenajete. Pluhujete pre dvoch, aj kvôli nim, ak by sa muž od vás odvrátil.
Aký je teda výsledok?
Ani si nič nezapamätáš.
Teraz sa pozri, čo mám.
V tridsiatke som už bol všade, bohato zarábal a míňal.
Zažil som slasti, o akých sa ti ani nesnívalo. Zaspávate v problémoch a prebúdzate sa v nočných morách. Zaspávam v objatiach a zobúdzam sa v „luxusných šatách“.
Nie som zaťažený „detskými nedorozumeniami“ a rodinnými hádkami otrepaných televíznych seriálov. Žijem život naplno.
Moji rodičia nič nepotrebujú, ja som sa o nich úplne postaral. Toto je moje ospravedlnenie pre život bez detí.
Ráno - do svojej obľúbenej práce, odtiaľ - do bláznivej zábavy. Ak sa mi nejaký chlap páči, prídem k nemu, ak sa mi nepáči, odsťahujem sa.
Mám voľno od plienok, obliečok a svokry, aby som potešila.
Nepotrebujem deti nie preto, že by som ich nemiloval, ale preto, že mi ešte nikto nepreukázal inú nadradenosť.
Zatiaľ vo vás vidím beztvarú únavu, nudný, strašidelný vzhľad a existenciu podľa princípu „must“.
A uvedomil som si, že musím žiť, riadený kombináciou „chcem“.

Teraz zaútočte, matky.
Budem sa brániť.

Bol to príbeh zo života, či skôr pevné sebavedomie slobodnej ženy spojené s „detskou záležitosťou“.

Príbeh zo života Samar som pripravil ja, Edwin Vostrjakovskij.

A tešíme sa na vaše podrobné komentáre.

Ďalší záznam

Zdieľajte stránku na sociálnych sieťach

Počet recenzií: 10

    Žena, vpredu slabá. Jedna vec je správna. Dnešné deti, vychované v podstate televíziou a ulicou, si v starobe (a ani v mladosti, nedajbože ochorejú) nikdy neprinesú pohár vody, ale s najväčšou pravdepodobnosťou sa buď otrávia, alebo prilepia nôž vzadu, alebo ho v 40g vyhodiť do koša. mráz len preto, aby si získal vlastníctvo toho, čo si zarobil, odtrhol si od seba možnosť normálne sa najesť, obliecť, oddýchnuť si v sanatóriu, dopriať si načas - byt, dačo, auto, peniaze.

    A dnes sa cynické frázy úradníkov a poslancov na všetkých úrovniach „Hlavnou vecou sú oprávnené záujmy dieťaťa“ stávajú nepochopiteľné. Alebo hlúposť, či pohŕdanie životom okolo nás. V každom prípade rodičia alebo teta niekoho iného, ​​ak je to potrebné, sú právne a morálne zodpovední za tieto takzvané záujmy.

    Všetky hodnoty sú uložené zvonku. Zamyslite sa nad tým. Nemáte takmer žiadnu možnosť rozhodnúť sa, čo je pre vás osobne potrebné. Aj ako prať a čím prať bielizeň, to už za nás niekto rozhodol.
    Ale je to tak, nepatrné. Ľudia z nejakého dôvodu nechcú vidieť, že za takzvanou „silnou“ rodinou (čo to je?) je bitie manželky, nekonečná práca po hlavnom pracovisku – doma, večná únava a nedostatok peňazí, často dosť veľké žarty ich dieťaťa (napríklad rozbitie čelného skla auta) alebo alkoholizmus a drogová závislosť.
    A z nejakého dôvodu je to všetko prezentované v mimoriadne priaznivom svetle.

    Dievča má úplnú pravdu. Iba všetko, čo napísala, je jej voľba. Kto má deti, má iné hodnoty. Alebo iné možnosti. Neznamená to, že ak sa vzdáte detí, okamžite sa ocitnete v objatiach a v šik šatách.
    Na to je potrebné niečo iné. Napríklad absencia akéhokoľvek znechutenia. Každý večer s novým mužom, ktorý mal predtým tiež rovnakú voľnú dámu. Uf, aké nechutné. Je to lepšie s vaším malým mužom a deťmi. No nech som trochu unavený...

    Táto pozícia je spôsobená skutočným svetonázorom tejto dámy. Ale život ide ďalej, stereotypy a hodnoty sa menia. To, čo včera prinieslo potešenie, sa zajtra môže stať nudným a takpovediac „nechutným“.

    Pred desiatimi rokmi sme išli s manželom prvýkrát do Egypta. Plávala som s maskou, opaľovala sa celé dni, natretá krémom, milovali sme sa v sprche, pili víno na brehu mora, užívala som si spoločnosť svojho milovaného muža a seba.

    Rok čo rok sme chodili na dovolenku a teraz, po desiatich rokoch, som sa opäť ocitla v Egypte. Aké nejasné pocity som prežívala, keď som si uvedomila, že som videla rodičov v bazéne, ako točia svoje malé dieťa v kruhu, a tiež som chcela točiť naše dieťa s mojím drahým, nechcem sa natierať krémom a klamať všetko deň, opaľovať sa na slnku, chcem stavať hrady z piesku s malým zajačikom, namiesto vína na balkóne kráčame po brehu, držiac sa za ruky.

    Chcem niekoho, kto je podobný mne aj mojej spriaznenej duši. Chcem sa naučiť žiť a užívať si život, chcem dať lásku niekomu inému okrem môjho milovaného manžela a dvoch mačiek.

    Prichádza to samo, u niekoho skôr, u iného neskôr. A ak je dáma naozaj veľmi majetná, nemá sa čoho báť, vždy môže chcieť a porodiť vlastného zajaca aj v 40 či 50 rokoch.
    Zatiaľ čo ona je šťastná, nikdy netreba držať krok s dobou a spoločnosťou, treba sa takpovediac riadiť len svojimi pocitmi.

    Každému svoje. A netreba nikomu nič vnucovať, každý má svoje šťastie.

    A tí, ktorí píšu niečo ako „žena, vpredu slabá“, jednoducho závidia, že si nemôžu dovoliť takú mieru slobody a vyťažiť zo života maximum. A žena, ktorá si zvolí mužský typ správania (otvorené vzťahy, neustále hľadanie), dáva takýmto mužom pocit ostrého pálenia v krížoch.

    Ľudia, ktorí sú spokojní so svojím životom, nikoho nesúdia.

    Áno, a kto povedal, že je potrebné meniť partnera každý večer? Môžete nájsť niekoho s podobnými názormi a byť spolu šťastní.

    V skutočnosti chce mať deti, a to veľmi.

    Je ťažké necítiť v jej slovách zlomyseľnosť, ale je to ona, ktorá hovorí veľa.

    Niečo ako - "No tak, presvedčte ma, prosím, už to nemôžem urobiť"!

    Pre tých, ktorí tomu nerozumejú, prečítajte si to znova, len „medzi riadkami“ a všetko bude zrejmé.

    Usmievam sa)

    30-ročná dáma má nejaké infantilné hodnoty.

    No, dievča nemalo dosť zábavy.

    Takéto myšlienky sa zvyčajne vyskytujú pred dosiahnutím veku 20 rokov: choďte na spree, fajčite, spojte sa s niekým.

    Tomu sa hovorí emocionálna nezrelosť, neochota prevziať zodpovednosť.

    Vo všeobecnosti veľmi nahnevaný list od nespokojnej ženy!

    Neexistuje žiadny stály muž - to znamená, že ho nikto nepotrebuje pre vážny vzťah.

    Mám kamarátku z toho istého seriálu - šikovnú, krásnu, s prácou, autom, ale v osobnom živote je bastard.

    A taký hnev z nej srší, hoci sa snaží predstierať ľahostajnosť.

    A chcem len jedného muža a dieťa.

    A je to prezentované ako „čo do pekla, to bolí hlava“.

    Som matka! Krásna, štíhla, šťastná a milovaná manželom a milou dcérkou!

    Máme dobrú rodinu, dcéry majú 14. Máme vlastný biznis.

    A vo veku 40 rokov dám 25-ročným náskok!

    A NIKDY som nemal negatívne myšlienky o narodení mojej dcéry - zbožňujem svoje dievča, rozplývam sa v nej, mám radosť z komunikácie!

    Vždy som sa na ňu pozeral a stále na ňu pozerám ako na zázrak!

    Tieto emócie sa nedajú porovnávať s tými, ktoré si autor listu tak váži!

    A ak vychovávate dieťa v láskavosti a láske, dostanete to isté od svojho dieťaťa. Láska plodí lásku!

    Toto vidím každý deň. Mnohí ani nemajú deti.

    Niečo také)

    Koho to zaujíma, ak sa vydáš z lásky, možno budeš šťastný! A tak - áno, plienky, detské košielky, škôlky, nemocnice, potom škola!
    Čo môžete dať dieťaťu do 20 rokov?! Ak si práve skončil školu!? Prechádzaním z D do C chcete, aby dieťa mohlo robiť všetko a všetko vedieť a nebolo rozmarné! Toto sa nerobí!
    Porodila som niekoho, koho nemilujem! O 21! Moje dieťa je choré! Potrebujete sa pozrieť na jej bolesť!? Zbierajte moč, výkaly, pozrite sa, ako jej dávajú infúzie, injekcie, anestéziu atď.!? Bolí to, bolí to! A sledovať, ako vaše dieťa trpí, je ešte bolestivejšie.

    Ach áno, bol som ženatý 7 rokov! A o svokre - v závislosti od šťastia! Tiež nenávidím svoje! Všetko je s ňou zle!