Daugiavaikės mamos monologas: mūsų visuomenei vaikų nereikia. Man atrodo, kad man nereikia savo vaiko Kodėl man nereikia vaikų

Aš tiesiog nežinau, kas su manimi negerai. Kasdien vis dažniau jį išimu ant sūnaus, tiek, kad net baisu... trenkiu jam į užpakalį, į rankas, į petį... tada lieka pirštų atspaudai.

Beveik viskas, kas susiję su juo, mane erzina... mano vaikas mane erzina! Jis man tarsi svetimas.

Nėra jokios priežasties ant jo nieko šaukti. Už tai, ką daro visi vaikai - viską laužo, drasko, mėto daiktus, nenori eiti prie puoduko, niekur šlapinasi, įmeta pultelį į arbatą ir t.t. ir t.t. Na, viskas gerai, jūs vis tiek galite suprasti. Bet net kai jis tiesiog prieina prie manęs, kai esu kažkuo užsiėmusi ar sėdžiu prie kompiuterio, pradedu pykti, sakau, kad palik mane ramybėje. Aš nenoriu žaisti su juo! Aš nenoriu eiti su juo!

Dabar aš ant jo šaukiau ir spyriau jam į užpakalį, nes jis užlipo ant kompiuterio stalo ir ten padarė tokią balą... jau ne pirmas kartas, kai jis pyksta ant stalo. Dieve, kodėl jis nesupranta, kad jam reikia eiti į puodą??? tu vis dar negali sugauti momento, kai jis nori į tualetą... Aš nebegaliu, viskas namuose jau supykę. Pasakiau jam, kad nekenčiu jo, ir jis mane erzina

Man jo vėliau taip gaila po tokių pykčio priepuolių.Kartais net pagalvoju, kad jo nemyliu... Suprantu, kad jis NIEKUO NEkaltas! Ir kokį poveikį tai gali turėti jo psichikai! Aš jo mama... Sėdžiu čia ir verkiu...

Daugelis sakys, kad tai yra nuovargis, miego trūkumas ir visa kita, bet ne! Jei pagalvoji, aš nepavargstu, visada pakankamai išsimiegu, turiu laiko sau, bet NENORIu nieko veikti! Mano sūnus miega visą naktį ir dieną 2-4 valandas.

Aš tiesiog noriu likti viena ir niekas manęs neliesti ir nieko nedarau.

Galbūt tai depresija... Aš tiesiog neturiu draugų, neturiu su kuo pasikalbėti, turiu vieną draugą, bet ji visada su savo vaikinu. Mano vyras dirba nuo ryto iki vakaro, vakare ateina pavargęs ir eina tiesiai prie kompiuterio, praktiškai nekalba... bet kartais vaikštome visi kartu arba einame į prekybos centrą (retai).

Bet pasiilgau. Visą dieną sėdžiu vienas su sūnumi, vakare irgi niekas su manimi tikrai nekalba, aš jau išsigandusi! Internetas yra vienintelė paguoda.

Atsikraustėme čia daugiau nei prieš šešis mėnesius, o mamų su vaikais čia visiškai nėra. Kai važiuojame pas tėvus, kur gyvenome, yra daug merginų su vaikais, aš vaikštau su jomis ir mėgaujuosi pasivaikščiojimu... o vaikas manęs ten neerzina. Ir čia net nėra kur eiti, yra tik keliai, kuriais lekia automobiliai...

Bet jei man jo reikėtų, jei mylėčiau kaip visos mamos myli savo vaikus, tai nesiskųsčiau, tik džiaugčiausi kiekviena su juo praleista akimirka, jis manęs neerzintų dėl smulkmenų, nes visi vaikai toks! Bet taip nėra... Šiandien supratau, kad man nereikia savo vaiko, mano sūnaus

Atsiprašau, man tiesiog reikėjo išsikalbėti, aš tiesiog tuoj išprotėsiu... Arba jau...

Gal kas nors gali man padėti. Nesuprantu, kas man darosi. Kai pastojau, bijojau pasidaryti abortą. Dabar suprantu, kad turėjau įveikti save. Aš darau apgailėtiną gyvenimą sau ir visiems aplinkiniams. Mano vyrui ir tėvams. Niekada nenorėjau turėti vaikų, bet tikėjausi, kad nėštumo metu pabus motiniškas instinktas. Bet jo vis tiek nebuvo, prie vaiko. Turiu du šunis ir su dideliu malonumu jais rūpinuosi. Einame į parodas, gauname čempionų titulus ir t.t. Man visiškai neįdomu rūpintis vaiku, mano šunų sveikata man rūpi labiau nei dukros sveikata. Nenoriu jos nieko mokyti; galvodama apie darželį ir mokyklą tiesiog noriu kaukti. Nenorėjau žindyti dar jai gimstant, tada kentėjau tris savaites. perėjo prie dirbtinės mitybos. Patyriau tokį kolosalų nusivylimą, visi žurnalų nurodymai mamoms atrodo tokie klaidingi. Niekada nemačiau, su kokiomis siaubingomis problemomis susiduria savo vaikus žindančioms moterims. Žinoma, aš ją prižiūriu kaip galiu, bet man tai sukelia tik dvasinius kančias, nejaučiu jai jokių šiltų jausmų. Ji man absoliučiai abejinga, mano pasąmonė vis įkyriau šnabžda, kad būtų geriau, jei ji mirtų. Mano vyras visa tai sunkiai ištveria ir nuolat man atleidžia. Nežinau, kaip gyvensime. Kodėl aš nejaučiu vaikui to, ką jaučiu šunims? O jų atžvilgiu visos motinystės apraiškos tiesiog liejasi kaip iš fontano. Aš tiesiog nenoriu gyventi, suprantu, kad jei negalėsiu šito savyje pakeisti, prarasiu vyrą (ir aš jį TIKRAI myliu). Kažkas pažiūri aukštyn.
Neteisinga mama © (14.10.2003 15:10)

Sunku ką nors patarti! Tikriausiai jums reikia gero psichologo pagalbos. Vienintelis dalykas – gal laikui bėgant viskas pasikeis? Jūsų dukra užaugs ir galėsite kartu rūpintis šunimis ir visa kita.
Esther © (14.10.2003 15:10)


Geriau tu ir tavo vyras eik pas psichologą. Ar esate prislėgtas. Sėkmės tau, tavo vyrui, dukrai ir šunims.
Bonita © (14.10.2003 15:10)


Mano nuomone, reikia laiminčio vaiko, tai yra mažyliui reikia tavęs, tai tau neteikia džiaugsmo, bet kai ji piešia ar šoka geriau už visus bendraamžius ar dar ką nors, tai tau suteiks didelį džiaugsmą. Yra žmonių, kurie mėgsta tik nugalėtojus. Mano patarimas tau – pasirūpink savo dukra. Išauginkite ją, kad ji būtų geriausia, ir jūs ja didžiuositės kaip ir jūsų šunys. Aišku, kad dabar ji per maža būti nepriklausoma ir tau nereikalinga, bet ji taps tokia, kokia tu ją padarysi.Dirbk dabar ir visų pirma būsi laiminga!
Katė K © (14.10.2003 15:10)


Labai gerai gali būti... Aš pradėjau tuo džiaugtis būtent tada, kai pradėjo pasirodyti, kad ji protingesnė ir pan. tebūnie gėda, bet taip buvo
Kelen © (14.10.2003 15:10)


Tai nėra gėdinga. Yra moterų, kurios myli nelaimingus ir apgailėtinus, visos stebisi, pačios skundžiasi, bet gyvena. Ir yra žmonių, kurie myli tik nugalėtojus. Taip, yra daug skirtingų santykių tipų.
Katė K © (14.10.2003 20:10)








Ar bandėte eiti pas gydytoją? Kažkas jūsų įraše skamba kaip pasididžiavimas – štai kas aš esu, ir viskas! Kažkokia nesąmonė, sąžiningai. Su šunimis dirbu daug metų, profesionaliai, bet - neduok Dieve - jei kiltų grėsmė vaiko sveikatai, atiduočiau juos iš karto. Ir nebuvo minties lyginti. Ką tu darytum? O kiek tavo dukrytei metu
Izhitsa sutrikusi © (14.10.2003 15:10)



Tai pogimdyminė depresija, nueik pas gydytoją, tegul pažiūri hormonų lygį, išrašo tabletes, kad išlygintų, man labai keista tai skaityti, neįsivaizduoju šito, bet bet kuriuo atveju tikiuosi, kad viskas tau pasiseks, sėkmės tau
© (14.10.2003 15:10)


Man atrodo, kad situacija gana dažna... Aš, kaip planuota pastojusi, nešiojau su malonumu, taip pat pusmetį baisėjausi, ką padariau ir kodėl pagimdžiau. nieko, tada viskas pagerėjo, dabar dukrytei 5,5, aš ją dievinu. ir iki metų - toleravau tai, o iki šešių mėnesių - beveik nekenčiau ((
Kelen © (14.10.2003 15:10)


Taip, pagaliau kažkas tai pasakė nuoširdžiai. Taip nutiko ir man, vyro dėka – kartais jis prisiimdavo visą atsakomybę už vaiką ir išleisdavo į darbą, pasamdė auklę. Ir viskas praėjo!
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)


Taip, daug kas tiesiog taip jaučia, bet daug patogiau pasislėpti už to, kad, oi, aš ją pamačiau, paėmiau ant rankų – ir tiek, laimės ašaros... ką gi, man kilo noras pasmaugti ją. ir dabar tikrai galiu pasakyti, kad esu gera mama.
Kelen © (14.10.2003 16:10)


Iš pradžių taip pat turėjau tam tikrą atstūmimą ir baimę. Ir tada - man visada buvo košmaras sedeti namie ir nedirbti, o cia sedziu surištas, su rėkiančiu vaiku, daug reikalų, o jis trukdo ir t.t. Pirmus 4 mėnesius kentėjau nuo šio dalyko.
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)


Pas gydytoja ir greitai. Ji reikalinga ne tik tau ir vaikui, bet ir tau su vyru ir t.t.
Yanka © (14.10.2003 15:10)


Ačiū visiems už patarimus, pas gydytoją negaliu, nes neturime tinkamų specialistų, miestas mažas. Pats suprantu, kad reikia kreiptis į psichologą. Mano dukrytei 5 menesiai.
Neteisinga mama © (14.10.2003 16:10)


Tai tikrai pogimdyminė depresija. Tau reikia pailsėti! Ar yra močiutė, kuri kurį laiką galėtų pabūti su vaiku?
Tata © (14.10.2003 16:10)



Katė, labas! Aš tikrai niekada nekenčiau savo dukros, nors pirmą 1,5 mėnesio visai nemiegojau, atrodo, bet apie 4-5 mėnesius buvau labai labai pavargusi. Paskui gana greitai praėjo.Gal tai nuovargio reikalas
Tata © (14.10.2003 16:10)


Pas psichoterapeutą. Pasiimk siuntimą ir eik apžiūrai – atsipalaiduok, išgerk vitaminų – niekada neskauda.
Yanka © (14.10.2003 16:10)


Nereikia lankytis pas psichologą. Šunis reikia laikinai kam nors atiduoti. Išgerkite raminamųjų ir praleiskite daugiau laiko su mergina. Viskas ateis, neabejokite. Niekada nesamdykite auklės. Mano draugė irgi tokio amžiaus svajojo, kad pasmaugtų sūnų pagalve, tai gerai, dabar jį dievina, palauk truputį ir pasistenk.
Tatjana © (14.10.2003 16:10)



Belieka susirasti norinčius senelius. Mes čia NIEKO neturime.
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)



Mergaitės, tėvai jau stengiasi padėti kuo gali, vaiką palieku pas juos dviem dienoms, kai išvažiuoju su šunimi į parodas. Galvoju apie auklę, bet mūsų Muhosranske vargu ar rasiu auklę, kuri mane suprastų ir nesukiotų pirštu į mano smilkinį.
Neteisinga mama © (14.10.2003 16:10)


Kam auklei viską pasakoti? Tegul tai tiesiog padeda ir viskas
Tata © (14.10.2003 16:10)


Kodėl auklei reikia jūsų prisipažinimų? Jūs pasamdote ją auklei. Manoji taip pat nuo 4 mėnesių turėjo pilną auklę, ir niekas nepajudino piršto. Nematau tame nieko blogo, niekada nežinai, kuo esi užsiėmęs.
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)



Galbūt tada jis visiškai parduos jį išoriniam pasauliui, kad jo akys to nepamatytų.
Tatjana © (14.10.2003 16:10)


Kodėl! Yra giminaičių, kurie neabejingi vaiko likimui!
Kaggi-Carr © (14.10.2003 16:10)


Jokiu būdu. Jie amžinai liks svetimi.
Tatjana © (14.10.2003 16:10)


Nusiramink, viskas praeis. Turėkite daugiau kontakto su savo kūdikiu oda prie odos. Ji maža, toks kūdikis, pagalvok, ji neturi nieko visame pasaulyje, išskyrus tave dabar. Niekas pasaulyje jos nemylės, jei tu jos nemyli. Ji priklauso nuo tavęs kiekvienu įkvėpimu. Atsimink, kad visos blogos mintys ir jausmai praskris ir pasimirš kaip sapnas, išliks tik laimė, kad tai tavo kraujas. Tai tavo mylimojo vaikas, ji tave surišo amžinai, kad ir kas nutiktų ateityje. Taip nutinka beveik visoms moterims, motiniški jausmai nepabunda iš karto. Baisu, kad šunys atima iš jūsų laiką ir meilę, kurios jūsų kūdikiui taip reikia...
Tatjana © (14.10.2003 16:10)


Neimkite visko į širdį, taip nutinka... ir ne tik jums. tiesiog elkis su ja ne kaip su mama (nes tokio noro neturi), o kaip su maža sesute, drauge, kuri dėl kokių nors priežasčių turėtų gyventi su tavimi. Netraukite artimų žmonių dėmesio savo požiūriu. Patikėk, mergina priims tave tokią, kokia esi, net jei tau šalta.
Daidin © (14.10.2003 16:10)




Kažkokia nesąmonė! Ką jie su tuo turi bendro? Tai ką, ar ji mylės savo dukrą po to?
Esther © (14.10.2003 16:10)


Tada bus laiko šeimai 8) ir vaikui ypač... o šunys tikriausiai dogai ir abu patinai 8) štai kodėl
Vera © (14.10.2003 16:10)


Kokia nesąmonė? Šunys tikrai atima daug laiko. nesuprantu tavo "humoro"
Tata © (14.10.2003 16:10)


Kai užaugsi, suprasi, kad tavo teta tiesiog turi psichikos problemų, nukrypstama link žvėriškumo 8)
Vera © (14.10.2003 16:10)


Žmogus sugalvojo savo problemą, manau, kad jūs ne į temą. Yra kažkas jums tinkamesnio – Tik seksas!
Esther © (14.10.2003 16:10)


Tikiu, kad ši tema tiesiog išgalvota... mama niekada taip nepasakytų apie savo vaiką...
Vera © (14.10.2003 16:10)


Atrodo, kad problemos čia yra su teta su galva 8) ir ką tai turi bendro su manimi?...visko gali nutikti gyvenime))
Vera © (14.10.2003 16:10)


Aš savo šunų už nieką neatsisakysiu. Kai gimdžiau, tėvai juos iš manęs mėnesiui atėmė, tad vos neišprotėjau. Kai pradėjau juos daryti, pasidarė lengviau. Turiu dvi kalytes. Paguodžia žinoti, kad tokia esu ne aš viena.
Neteisinga mama © (14.10.2003 16:10)


Vargšė mergaitė... na, išsinuomokite namą ir gyvenkite ten su šunimis... vis tiek jau įvykdėte savo pareigą planetai 8)
Vera © (14.10.2003 16:10)


Tas, į kurį investuoju savo pastangas, tampa mano mylimas. Ši tiesa žmonijai jau seniai žinoma. Kodėl mylime savo vaikus, nepaisant to, kad jie mums sukelia daug rūpesčių ir rūpesčių, o kartais ir kančių? Iš karto atmeskime kaip nerimtą bandymą tai paaiškinti biologiniu instinktu. Įsivaizduokite mamą, kuri likimo valia iškart po gimdymo išsiskyrė su vaiku ir sutiko jį po penkiolikos metų. Ar ji jį mylės? Ne, nes ji neįdėjo į jį jokio darbo, nesirūpino juo, nepraleido bemiegių naktų prie jo lovelės. Meilė yra mūsų rankose: kuo daugiau kam nors atiduodame, tuo labiau jį mylime. Viena trokštanti darželio auklėtoja psichologės paklausė, kaip mylėti vieną jai bjaurų vaiką. Ir gavau tokį atsakymą – reikia pradėti juo rūpintis! Dar kartą nušluostykite nosį, pakeiskite kelnes, nuplaukite. Ir taip kiekvieną dieną. Neilgai trukus paaiškės, kad mylite šį vaiką ir laukiate susitikimo su juo. Kodėl taip nutinka, kokia paslaptis? Kai žmogus į ką nors ar į ką nors investuoja savo jėgas, savo jėgos objektus jis pradeda matyti kaip savo paties tęsinį. Jo rankų kūryba, darbo vaisiai jam be galo brangūs, nes jis tarsi susilieja su jomis, žvelgdamas į jas kaip į savo asmenybės dalį. Aukodami save dėl kitų žmonių, suartėjame su jais ir patiriame priklausymo, meilės ir atsidavimo jausmus.
Dinka © (14.10.2003 16:10)


Tai ką rašai tiesiog BAISU...Ir, išties, panašu į patologiją.Reikia skubiai gydyti, kitaip padarysi kažkiek žalos vargšui vaikui. Pasakykite vyrui apie viską nuoširdžiai, gal jis apsaugos jus nuo motiniškų pareigų ir tada galėsite ramiai auginti savo šunis nuostabioje izoliacijoje:(
Irina © (14.10.2003 16:10)


O, kaip tai įmanoma? nuo peties, kapotas ir viskas, laiminga. Jūs jos nepažįstate, ji aprašo labai dažną situaciją
Kelen © (14.10.2003 16:10)


Jūs neturėtumėte būti taip... Pogimdyminė depresija (ir manau, kad tai vienas iš variantų) yra gana dažnas dalykas. Mamos net vaikus meta pro langus :(
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)


Nenusiminkite! Jūsų požiūris į kūdikį tikrai pasikeis. Tai, kad nerimaujate dėl savo būklės, yra labai gerai. Esate labai maloni ir atsakinga, o laikui bėgant išmoksite būti tikra mama.
Dubrava © (14.10.2003 16:10)

2015 metų pabaigoje – 2016 metų pradžioje per Rusiją nuvilnijo vaikų ir paauglių savižudybių banga. Ir nors dabar viskas atrodo ramu, nei tėvai, nei visuomenė nėra įsitikinę, kad šis košmaras nepasikartos. Bet kurią akimirką vėl galime susidurti su nauja vaikų ir paauglių savižudybių serija, todėl ši tema nepraranda savo aktualumo.

Kalbamės apie vaikų ir paauglių savižudybių priežastis, kas ir kas prisideda prie lengvo požiūrio į mirtį formavimo, ar galime apsaugoti savo vaikus nuo manipuliavimo jų sąmone.

Be šeimos kaip idealo

– Tėve Dimitri, kodėl vaikas taip lengvai nusprendžia nusižudyti? Kas dedasi jo galvoje?

Yra keletas šios problemos sluoksnių. Žemiausias, pats pirmasis sluoksnis, esantis ant sielos tektoninių plokščių, yra bedievystė. Šiuolaikinis rusų vaikas nieko nežino apie Dievą, nežino apie Jo egzistavimą. Jis nieko nežino apie pomirtinį gyvenimą. Jis nieko nežino, kas yra nuodėmė – net jo žodyne tokio žodžio nėra.

Ir jis nežino, kad tai yra kvailiausias žmogaus poelgis, nes savižudybė visiškai neišsprendžia jokios problemos. Juk tose problemose, kurios privedė mažąjį žmogutį į savižudybę, jis sustingsta amžinybėje. Čia jam 15 metų, praeis metai ar dveji ar treji - ir viskas „išsispręs“ savaime, net jei jis nieko nedarys, kad išspręstų šias problemas. O ten – viskas amžinai. Štai pirmoji priežastis.

Ir čia reikia pasakyti, kad pasaulietinė valstybė, visi šie vadinamieji kovotojai už pasaulietinius valstybės pamatus, kurie trukdo kunigui ateiti į mokyklą, sukuria šį sluoksnį, tuo tarpu vaikams reikia paaiškinti šiuos svarbius dalykus, kad jie kurių prireiks vėlesniame gyvenime. Jau ne kartą sakiau, kad vaikas bent jau žinotų visų sektų pavadinimus. Štai kortelės, jose yra 10 eilučių apie kiekvieną sektą – ir tai bus toks skiepas prieš jo verbavimą sektantų. Ir nors sektos nelinkusios į biologinę savižudybę, narystė jose yra dvasinė savižudybė. Kartą sektoje vaikas iškrenta iš šeimos, iš visuomenės, net iš tos – vos nesakiau: biocenozės – kurioje jis egzistuoja mokykloje. Ir tai yra labai pavojingas reiškinys.

Antrasis sluoksnis, šiek tiek aukštesnis: šiuolaikiniai suaugusieji ir jų požiūris į vaikus. Suaugusiesiems neįdomūs vaikai, jų vidinis pasaulis, siela, jų raida. Nėra supratimo, kokius vaikus norime auginti. Taip, suaugusiems ši užduotis visai nekyla! Trumpai pasakysiu: suaugusiems vaikams nereikia.

Žinoma, kas nors gali man paprieštarauti, kad yra suaugusiųjų, kuriems reikia vaikų. Taip, yra, bet jų labai mažai. Tai tvirtinu ne tik remdamasis patirtimi, įgyta vaikų namuose, kuriuose dirbu. Bendrauju ne tik su vaikų globos namų gyventojų giminėmis, bet ir su tėvais, kurie leidžia savo vaikus į mūsų labai stačiatikišką ir labai gerą mokyklą (kur, beje, daug kas nori stoti). Taigi ši problema egzistuoja.

– Kodėl tėvams nereikia vaikų?

Dabar paaiškinsiu. Visus metus atlieku „sociologinį tyrimą“: kiekvienos pas mane ateinančios jaunos merginos visada klausiu: „Kuo norėtumėte tapti? Sulaukiu labai įvairių atsakymų, bet tai visos sritys, kurių vaikas negali pats pasirinkti. Pavyzdžiui: „Aš noriu būti ekonomistu“. Aišku, kad 14-15 metų žmogus nesupranta, kas yra ekonomika, nes tokio dalyko mokykloje nėra. Tačiau šis žodis skamba televizijos, radijo ir kt. Ir tai išmokstama, todėl pasirenkama vaiko. Ir aš taip ir nesulaukiau atsakymo: „Aš noriu būti mama“. Ir kai paklausiau berniukų, taip ir nesulaukiau atsakymo: „Tėti“. Tai yra, Rusijos žmonės ir toliau lieka naujoje bolševikų sukurtoje paradigmoje. Vienas iš šios marksistinės paradigmos tikslų (o visi bolševikai buvo marksistai, ir tik tada, Stalino laikais, buvo šioks toks mokymas)... taigi, vienas iš marksizmo tikslų buvo šeimos sunaikinimas. kaip tokia. Tai visiškai atitinka tas socialines utopijas, kurios kelis šimtmečius „klaidžiojo“ po Europą ir kurias marksizmas absorbavo.

Šiuolaikinių rusų žmonių pasąmonėje yra įterptas savęs naikinimo procesas.

Ką reiškia šis šeimos nenoras? Tai reiškia, kad šiuolaikinio rusų žmogaus pasąmonėje yra įterptas savęs naikinimo procesas. Nes natūraliai išnyksta tos biologinės rūšys, kurios nenori daugintis.

Marksizmo sukurtoje sistemoje tai „be šeimos“ suvokiama kaip pažįstama. Ir tai nėra kelias į niekur – tai kelias konkrečiai į pragarą. Tai tokia pragariška savęs naikinimo sistema.

Viešpats įsakė „ne savęs suvokti profesijoje“, o ką nors visiškai kitokio: būk vaisingas ir pripildyk žemę

- Bet jie vis tiek gimdo vaikus!

Taip, nes gimdymo instinktas dar neįveiktas. Ir kiekviena psichiškai normali moteris, išskyrus retas išimtis, nori patirti motinystę. Bet ji nenori būti mama. Panašu, kad, pavyzdžiui, norėjau patirti, kas yra šuolis su parašiutu, ir nušokau. Vieno karto man pakako, daugiau nebenoriu – bet ne todėl, kad nepatiko. Labai patiko, tai buvo vienas ryškiausių įspūdžių. Bet aš tikrai nenoriu kiekvieną savaitę šokti parašiutu. Taip pat ir moteris. Vadovaudamasi instinktu, ji nori gimdyti – viena, bet atsiduoti vaikų auginimui, maitinimui, mokymui, stengtis formuoti juos tokius, kokių norėtų, ugdyti jų talentą, kurį ji lemia, matyti savo pastangų rezultatą, matyti. kaip keičiasi vaikai... Ne, ji su visu tuo nesutinka. Ji nori „save aktualizuoti savo profesijoje“. Tai yra švaistyti savo gyvenimą nesąmonėms, Dievo plano požiūriu, nes Dievas žmogui neįsakė: tapk astronautu, tapk branduolinio ginklo tėvu, tapk chirurgu ar kūju, ar olimpiniu sidabro medalininku. ... Viešpats įsakė visai ką kita: būk vaisingas, dauginkis, pripildyk žemę. Taigi ateizmas visiškai ištuštino žmogaus protą, sielą ir pasąmonę nuo pagrindinės užduoties, kuri tarnauja išlikimui.

Sveika mokykla, labas velnias!

- O mokykla? Koks jos vaidmuo?

Tai tik trečias lygis – . Mūsų mokykla buvo sukurta pagal prūsišką santvarką ir buvo sukurta ugdyti žmogų-sraigtelį, žmogaus funkciją, absoliučiai paklusnų valdančiajai klasei. Ir visa tai buvo priimta mūsų vadinamosios sistemos. išsilavinimas. Kas ugdo mūsų mokykla? Mūsų mokykloje ugdomi, paprastai kalbant, netvarkingi ir, tiesą sakant, menkai išsilavinę žmonės. Jei kas nors iš tėvų tai suvokia Yu t, vidurinėje mokykloje stengiamasi visiškai nekreipti dėmesio į mokyklą ir, kai leidžia lėšos, samdo mokytojus, kurie suteiktų tokį išsilavinimą, kuris leistų vaikui vystytis bent jau intelektualiai. Tačiau drąsesni tėvai savo vaikus nuo pirmos iki paskutinės klasės moko patys. Dabar čia tik pradžia, bet laikui bėgant tokių tėvų daugės, nors tikriausiai nebus taip, kaip Amerikoje, kur 5% šeimų namuose augina vaikus nuo pirmos iki paskutinės klasės. Ir šie vaikai pasižymi nepaprasta sėkme, nes mokykla ne tik sugadina natūralų mažo žmogaus potraukį žinioms – ji visiškai užmuša šį potraukį. O vaikai, užuot gavę vadinamuosius. žinios - juk su vidutiniais gebėjimais per dvejus ketverius metus gali baigti visą mokyklos programą, o sėdėti 11 metų visiškai nežmoniškomis sąlygomis nėra prasmės... taigi vietoj žinių vaikai suserga skolioze ir a. krūva kitų ligų. Jie kenčia nuo fenolių, esančių medžio drožlių plokštėse, iš kurių gaminami stalai ir spintelės. Jie, kaip dabar išsiaiškino, kenčia nuo mokyklinių uniformų, kurias dėvėti tiesiog kenksminga. Jie kenčia nuo baisaus triukšmo, kuris nuolat kyla mokykloje. Ir jie kenčia nuo vaikų grupės, kuri savo įtaka vaikui iki 14 metų visiškai išmuša jį iš tėvų įtakos. O vaikai tiesiog „siunčia“ mamą ir tėtį. Ir pirma, senelis ir, kurie yra labiau neapsaugoti.

Valstybė visokeriopai padeda šiai „žinutei“: dabar už vaiko pliaukštelėjimą gali gauti dvejus metus kalėjimo. Ir konkrečiai jūsų vaikas! Jei pliaukštelėsite nepažįstamam žmogui, jums bus taikomos tik tam tikros administracinės nuobaudos. Dabar vis dar kovojame prieš šį tyliai priimtą įstatymą. Ir jie tai įvykdė tyloje. Ir tai ne tik „kas negerai? tai visoje Europoje“, ne! Tai tikslingas visų ugdymo elementų nužudymo tęsinys.

Mūsų mokykla atsisakė švietimo dar 1990-aisiais, kai buvo paskelbta: mokykla neugdo – moko. Ji nieko nemoko! O jei mokykla nemoko ir neugdo, tai subjauroja vaiką. Vaikui, kuris užaugo mokykloje, svarbiausią ir stipriausią įtaką daro tų berniukų ir mergaičių, kurie yra jo socialinio rato dalis, nuomonė: tai klasė ir galbūt įėjimas.

– Šiandien bendravimas internetu yra svarbesnis...

Taip, dabar turime naują infekciją – . Ir, išties, bendravimas internete vaikams tampa daug svarbesnis ir prasmingesnis nei bendravimas su bendraamžiais realiame gyvenime. Jie visiškai panardinami į tinklą. Ir tai yra kitas sluoksnis: gyvenimas yra ne tas, kurį Dievas sukūrė ir kurį žmogus sugadino savo nuopuoliu, o virtualus gyvenimas. Vaikai bendrauja net nežinodami su kuo, kartais nežinodami, su berniuku ar mergaite. Ir vyksta apsikeitimas infekcijomis, kurios yra idėjose. Lygiai taip pat tai liečia ne tik vaikus, bet ir jaunimą. Ypač tiems, kurie gimė islamo kultūroje, bet nieko neišmano apie islamą: jiems galima įskiepyti tam tikras idėjas ir be jokių sunkumų. Ir mentorius nebūtinai turi būti koks didelis ulema – pakanka, kad jis žinotų 4-5 šūkius. Jis juos įkvėps, o tada pats žmogus dar šiek tiek fantazuos ir gali įsivaizduoti save kaip kažkokį herojų, žinoma, ne ežerų serą Lancelotą, bet bent jau ką nors iš serialo „Didysis šimtmetis“.

Daugelis žmonių, mąstančių apie mūsų šiuolaikinę egzistenciją, sako, kad vyksta karas: karas prieš Rusiją visais frontais. Karas prieš neįgalius sportininkus, karas prieš švietimą – ir tiesiog jo naikinimas, piktybinis ir tikslingas, pretekstu, kad taupome pinigus. Tačiau valstybei visada reikia pinigų, o valdančiajai klasei – visa tai aišku.

Teisė mirti

Garsaus straipsnio apie vaikų savižudybes autorė „Novaja gazeta“ apžvalgininkė Galina Mursalieva padarė išvadą: savižudybių banga buvo suplanuota. Tada daugelis tėvų tiesiog griebėsi už galvų: nes negalėjo to net įsivaizduoti...

Perkūnas netrenks – žmogus neperžengs.

Savižudybių organizavimo tikslas gėdingas ir aiškus: iškirsti vaikus iš mūsų visuomenės, kurioje jie jau yra tik maža dalis, bet jei šis reiškinys bus plačiai paplitęs, tai bus labai rimta problema.

– Koks yra savižudžio dirigento „psichologinis portretas“?

Su šiuo dirigavimu susiję žmonės gali būti bet kas, gyventi bet kur – pavyzdžiui, Malaizijoje. Arba Ukrainoje yra žmogus, kuris nemėgsta uždirbti 20 dolerių per savaitę už tokį „bendravimą“ internete, juolab, kad jam jau buvo išplautos smegenys, kad tie rusų vaikai yra būsimi kariai. Juk mūsų pačių sovietinėse karinėse mokymo įstaigose apmokyti artileristai šaudė į mūsų lakūnus ir numušė! Nors jie mokėsi toje pačioje mokykloje, tik tie turėjo tapti lakūnais, o šie – artileristais, bet kažkas jų smegenyse jau apsivertė aukštyn kojomis.

Kai žmogus neturi nei Dievo, nei sąžinės, jam gali būti primesta daug dalykų, įskaitant mirties idėją.

O dabar, kai žmogus neturi nei Dievo, nei sąžinės, į jį galima daug ką „uostyti“. Taip, mums per televiziją nuolat rodo detektyvus: sūnus nori nužudyti tėtį, mama – sūnų, o tada geri ir tokie mieli tyrėjai visa tai išnarplioja. Ir tai yra įterpta į smegenis: už pinigus gali nužudyti savo tėvą ir net motiną. Mano tėvas ir motina vis tiek mirs anksčiau už mane, bet bent jau aš gyvensiu gerai. Ir laukti, kol jie numirs ir paliks man turtus... Norėčiau mokytis, bet negaliu: mokykla išmušė visas smegenis. Ir visą laiką man rodo gražų gyvenimą: štai balerina garsiose salose atlieka skilimus, štai tokių ir tokių dainininkų honorarai, o jei ir turi retą balsą, į klipą vis tiek nepateksi. ... Ir taip visame pasaulyje. Pavarotti tenorus laikė savo kontrolėje, o kol buvo gyvas, į šią rinką įsiveržti buvo neįmanoma...

Žmonėms tapti dievu yra būtent tai, prieš ką Viešpats kalbėjo. Šventojo Rašto asketizmas moko: „Viso blogio šaknis yra meilė pinigams“. O jei tarnauji pinigams, tai negali tarnauti Dievui. Ir žmogus nuėjo kovos su Dievu keliu. Ir kaip to pasekmė - pačių trapiausių, neapsaugotų savižudybė.

Tačiau apskritai savižudybė yra ne tik tada, kai uždedi rankas ant savęs. Suaugusiųjų savižudybės įvyksta ir kitu pavidalu, kaip, pavyzdžiui, mūsų šalyje 1990-aisiais, siautėjančio nusikalstamumo metu. Pasivaikščiokite po bet kurias mūsų kapines: kiek yra paminklų jauniems vaikinams, kurie galėjo turėti nuo penkių iki septynių vaikų ir nusižudė įsitraukę į tokį „verslą“.

Jei laikysitės žmogaus teisių, gausite: "Kas čia blogo?!" Kiekvienas vaikas turi teisę mirti“.

Taip pat prisiminkime, kad pagal skaičių vienam gyventojui lenkiame likusią planetos dalį. Bet tai yra didelė problema, bet galioms tai nerūpi, tai visiškai negirdima nei mokykloje, nei medicinos mokykloje. Šiuo metu Maskvos centre klojamos naujos grindinio plokštės, bet žmonės, eidami Tverskaja ir kitomis gražiomis gatvėmis, nepagalvoja, kad jie trykšta per nužudytų kūdikių kraują – o dešimtys milijonų buvo nužudyti. Buvo sunaikintos kelių šalių populiacijos. Ir kieno? – Pačių tėvų. Ir besišypsantys gydytojai, kurie tiki, kad atsikratę vaikų daro gerą darbą. Tai visiškai iškreipta sąmonė! Ir visiškai nesuprantama, kodėl šis gali būti nužudytas, o kitas – ne. Nuo čia tik mažas žingsnelis iki to, kas jau egzistuoja Europoje – iki vaikų eutanazijos. Štai vaikas, kurį įžeidė kaimyno berniukas, papasakojo apie tai mamai, o ši jam pamojavo: „Nekreipk dėmesio“. Tačiau jo apmaudas graužia, ir prašau: jis gali atvykti eutanazijos. Kai kurių šalių valstybė jau nori padėti jam tai padaryti. Kodėl? – Ir jis turi teises. Ir jei laikysitės žmogaus teisių, gausite: "Kas čia blogo?!" Kiekvienas vaikas turi teisę į gyvybę ir teisę mirti, todėl jis suprato savo teisę“.

Daryk kaip aš!

Kokios psichikos savybės, būdingos visiems vaikams ir paaugliams, yra silpniausia vieta, kuria gali groti dirigentas savižudybei?

Ganymas. Dabar madingi visokie flash mobai. Visi išėjo apsirengę tais pačiais marškinėliais ir vienu metu plodami rankomis. O kai visi kažką daro tuo pačiu metu ir vienodai, ar tai nėra pasiruošimas blogam serialui? Iš pradžių flash mob, o paskui... Juk jaunam žmogui svarbiausia „visas kartu“, jaunimas gyvena imitacijoje, dvasiškai dar neužaugo pilnaverčiais žmonėmis, vis dar yra beždžionės, nors be uodegos, o jiems labai svarbu būti kaip visiems: visi nešiosime skudurus, visi nešiosime metalą ausyse, nosyje, bamboje... visi susirgsime lytiškai plintančiomis ligomis, mes visi rūkyti ir atrodo, kad darai kažką svarbaus.

Jie šokinėja nuo stogų ne tik iš pasipiktinimo, bet ir „smagiai“. Kokia pokšto motyvacija? - Pasididžiavimas

Tačiau tuo pat metu yra ir noras išsiskirti iš „kaip ir visi“. Tu kietas, tiesa? Ir pradedi važiuoti ant vežimo stogo. O dar šauniau nušokti nuo Ostankino bokšto. Galų gale, jie šokinėja nuo stogų ne tik iš pasipiktinimo, bet ir „smagiai“. Kokia pokšto motyvacija? - Pasididžiavimas. Tai, beje, ir komunistiniame kvietime: „Kas buvo niekas, tas taps viskuo“. "Aš nužudžiau Johną Lennoną!" Ar sukūrėte, dainavote ir grojote bent vieną dainą? - Ne! „Bet aš nužudžiau Johną Lennoną – įėjau į istoriją! Dabar visi rašys apie mane! Ir kuo didesnis ūgis, tuo įspūdingesnis, tuo daugiau dėmesio mano žmogui.

Vaikas nepasiryžęs mokytis algebros, nesirengti tapti tėvu, nesimokyti sukti varžtus nesugadindamas delno. Jis apie tai negalvoja, nors to iš jo tikisi jo šeima ir visuomenė. Jo galvoje sukosi nesąmonė: susiburkite ir „gee-gee-gee“. Mes juokėmės, gėrėme, kažką rūkėme – toks gyvenimas. Ir jie pradeda studijuoti tai: „subkultūra! Ne „subkultūra“, o visiškas kultūros trūkumas, bet kokios tautinės kultūros praradimas. Kultūra suspaudžiama iki mikroskopinių ribų, primesta dar kažkas – toks bandas. Kadangi jie tai parodys per televiziją, aš to noriu ir noriu dalyvauti. Tuo, beje, naudojasi ir politikai, skleidžiama per socialinius tinklus.

Jūs paminėjote Johną Lennoną. O viešuose puslapiuose ir bendruomenėse su galybe cituojamos ne tik jo eilės, bet ir kitų mūsų stabų – dainos tų, kurių klausėmės jaunystėje. Grupė „Spleen“ turi dainą su žodžiais: „Išėjome į kosmosą, nebėra ko pagauti šiame pasaulyje...“, ir dabar suprantu, kad šie žodžiai, ištraukti iš konteksto, puikiai tinka. į atitinkamą paauglio sąmonės apdorojimą, nors – ir esu tuo tikras – muzikantas Aleksandras Vasiljevas šiems žodžiams visiškai neįteikė jokios savižudiškos reikšmės.

Ar tu tuo tikras!!!

Niekada gyvenime negirdėjau nei ką šis žmogus sukūrė, nei jo vardo. Bet yra vardų ir pavardžių, kuriuos mes ir tu girdėjome. Aš dabar nekalbu apie Johną Lennoną. Aš kalbu apie Nikolajų Vasiljevičių Gogolį, Nikolajų Aleksejevičių Nekrasovą... Jie egzistuoja mūsų sąmonėje ir įtakoja ją – skirtingai veikia. Bent jau man – iki šiol.

Tų vaikų, kurie dabar mokosi mokykloje, sąmonei labai didelę įtaką daro roko dainininkai ir reperiai, to negalima taip lengvai atmesti.

Ir aš to neatmetu.

O dėl vaikų apsaugos... Štai kodėl valstybė egzistuoja, ji turi saugoti vaikus. Tačiau valstybė nėra kažkas abstraktaus, tai žmonės. Ir atsiminkite, kiek prokurorų, administracijos ir policijos buvo uždaryti dešimtys, jei ne šimtai stovyklų, nes idiotai Ladogoje nuskandino 13 vaikų! Ir viena iš idiotų net nepriėmė sužalotos merginos skambučio - ji manė, kad juokauja. Tai ne bjaurėjimasis – tai eilinis idiotizmas. Juk aišku, kad dideliais mūsų šiauriniais ežerais, tokiais kaip Ladoga, Onega ir kt., „į žygį“ leistis net su nedidele banga neįmanoma. Ir jei jums skambina dėl skubios pagalbos, turite patikrinti! Kaip gali, nematant žmogaus, ką nors atmesti vien dėl to, kad vaikas skambina?! O kas atsitiko toliau, ar ne idiotiška? Jie išleido daug pinigų stovyklų patikrinimams ir atėmė iš daugybės vaikų vasaros atostogas. Uždaryti yra paprasčiausias sprendimas. Ir jie griebėsi tokių grubių, gremėzdiškų metodų. Bet ar tai tikrai apsauga?

Yra bėda su stovyklomis, kiekvienais metais mums pasakoja: toje stovykloje vaikai apsinuodijo, kitoje stovykloje apsinuodijo, nors kiekviena stovykla yra priversta imti maistą iš tam tikro tiekėjo...

Ne po, o prieš

Nereikia specialiai „kalbėtis“ su vaiku. Reikia pradėti su juo kalbėtis, kai jis dar yra įsčiose

Nereikia specialiai „kalbėtis“ su vaiku. Pradėti kalbėti su vaiku reikia jam dar esant įsčiose. Kalbėkitės su juo, dainuokite, glostykite pilvą, pakrikštykite. O nuo gimimo dienos iki vaiko susituokimo mama ir tėtis turi turėti neabejotiną autoritetą, kurį laimi ne raumenys, ne pinigai, ne dovanos, o meilė. Ir jokie „vaikai“ kieme, kurie erzina, be galo tyčiojasi, kalba nešvankybes, negalės konkuruoti su tėvais, jei tėvai tikri. Ir jei „palik mane ramybėje, aš neturiu laiko“, jei mamai ir tėčiui pagrindinis dalykas yra darbas, aišku, kad iš karto atsiranda surogatas. Nugraužta, kaip obuolys, kuris nebuvo suvalgytas, išmestas, užlipęs, bet vis tiek liko šiek tiek geležies ir vitaminų. Mūsų vaikai valgo šitą šūdą.

Tai, ką vaikui siūlo mokykloje, gatvėje, internete, yra nekokybiška prekė, žudikiška prekė. Juk žinoma, kad daugiau nei 50 % interneto užklausų yra pornografija. Vaikai jo ieško ir žiūri, bet jų tėvai apie tai net nežino. Vaikai prašo įtaisų: „Mama, visi vaikai mokykloje juos turi, bet aš neturiu! O jei visi vaikinai turi tiesų skustuvą? O kas, jei visiems vaikams būtų duotas Stechkin pistoletas? Taigi: „Ir aš noriu! - "Štai, sūnau, žemyn!"? Ką, tegul būna kaip Amerikoje? Ten vaikas, kurį erzina, tuoj nusiperka ginklą ir pradeda šaudyti į visus - ir išgarsėsite, ir linksminsitės, ir šaudysite - apskritai daug visokių malonumų.

Ar mokyklose ir specialiuosiuose centruose dirbantys psichologai gali kažkaip padėti vaikams susidoroti su problemomis?

Ką gali pasakyti psichologai? Kartą tam tikrame centre, kur psichologai dirba su vaikais ir paaugliais, atlikau tokį eksperimentą. Pasiūliau psichologams pateikti man įprastą argumentą, o aš, atsižvelgdamas į vaiko požiūrį, bandysiu jį paneigti. Ir nepraėjo 10 minučių, kol aš juos sudaužiau į šipulius. Vaikai – protingos būtybės: turi logiką, mąstymą, jų smegenys dirba labai greitai. Bendraudami su kitais vaikais, kurie yra tokie pat dinamiški, jie nuolat žaidžia vienas su kitu stalo tenisą. Todėl, žinoma, jie tiesiog nugalėjo visus psichologus. Ir nuraminti visuomenę: „Psichologai dirba su aukomis“. Dirba – ir tegul dirba: viskas tvarkoje, tema uždaryta. Bet mums reikia rezultatų!

– Bet savižudybių grupėse vaikais manipuliuoja ir psichologai...

Yra tam tikros technologijos. Visai kaip hipnotizuotojai. Čia į salę įeina hipnotizuotojas ir klausia: „Sujunk rankas! Ar viską sujungei? - "Visi". - „Jūs negalite atsegti rankų. Pabandyk tai!" O hipnotizuotojas žiūri, kas negalėjo atsieti, pakviečia tuos žmones į sceną ir pradeda su jais dirbti – ir jie darys ką tik nori: plauks ir kalbės angliškai... Viskas labai paprasta: žmogus yra subjektyvus. hipnozei labiau nei kiti. Su vaikais tas pats.

Taigi ar yra išeitis?

Kaip turėtų elgtis tėvai, suvokę, kad jų vaikas yra tokioje grupėje ir jau seniai joje? Aišku, kad išjunkite internetą. Bet kas dar?

Čia reikia elgtis griežtai individualiai. Tačiau geriausias būdas yra pakeisti savo dėmesį. Pateiksiu kasdienį pavyzdį. Mažas vaikas, apie pusantrų metukų, tu sėdi virtuvėje, kūdikis ant rankų ir vienu metu žiūri televizorių, valgai ir šildai vaikui košę. Ir taip jis ištiesia ranką prie keptuvės. Jei praleisiu šią akimirką, jis apsiplikys verdančiu vandeniu. Todėl neturiu praleisti šios akimirkos. Mūsų virtuvė nedidelė, 5 metrų. Ką daryti? Vaiką reikia atitraukti nuo puodo.

Taigi, kai jis atsidūrė savižudybių grupėje: būtina perjungti vaiko dėmesį. Na, pavyzdžiui, pasirūpinkite jam šunimi ir skirkite tam keletą mėnesių. Eikite į parodas, išsirinkite šuniuką, paaiškinkite, kaip jį prižiūrėti... Tada eikite pasivaikščioti su šiuo šuniuku ir t.t. Taip, bet ką reikia atitraukti nuo šio maro.

Ir, žinoma, būtina juos izoliuoti nuo vaikų grupės. Rusijos žmonės turi kolektyvinę sąmonę. Juk anksčiau, maždaug prieš 100 metų, šeimose būdavo vidutiniškai 8 vaikai. Paprastai buvo 15-20 vaikų, bet dalis buvo bevaikiai, o kai kurie turėjo vaikų, kurie mirė, todėl vienai šeimai buvo vidutiniškai 8 vaikai. Bet tokia komanda yra natūrali: vyresni – jaunesni. Vyresnysis sako viduriniam: „Tu negali mušti į jaunesnius! Ir visi vaikai auga meilėje ir ramybėje. Vyresnieji mokosi rūpintis jaunesniaisiais ir taip ruošiasi būsimam šeimyniniam gyvenimui, ko šiuolaikinėse šeimose nebūna, todėl 45 metų „berniukas“ sako: „Kol kas nesiruošiu tuoktis. “ Taip, jis niekada nebus pasiruošęs! Nes nemoka elgtis su vaikais. Nes jis tik žino, kaip jūs visi turėtumėte su juo elgtis: kai maitinate, užsiriškite seilinuką; neužblokuokite jo televizoriaus; neerzink jo; o kai nori miegoti turi buti ramu ir t.t. Ir tada yra keletas vaikų...

Pamenu, vieno mokyklos draugo paklausiau: „Ar nori tuoktis? O jis: „O jeigu yra vaikų? Jie kažkokie raudoni...“

Kaip tėvai saugo savo vaikus nuo mirusiųjų?! "O, jis susirūpins!" Iš kur tu žinai? Kiek kartų aš atlikau laidotuves, kai dalyvavo maži vaikai? Jie rodo didelį susidomėjimą velioniu: apžiūri, mąsto... Tai jiems toks impulsas! Ne, dažniausiai darome kitaip: „Kur močiutė? Ji dingo". Kokia nesąmonė!

Vaikai nėra ruošiami pilnametystėje. Ir jūs negalite pradėti gaminti, kai jūsų vaikui jau yra 15 metų. Sako: pereinamasis amžius. Kas yra pereinamasis amžius? – Pereinamasis amžius yra toks, kad jis jau pakankamai suaugęs, kad galėtų atsikirsti mamai ir tėčiui. Ir 40% iš viso neturi tėčio, o jei kas nors turi, tai ne tėtis ir tereikia jo vengti visais įmanomais būdais. Taigi viskas ten paslėpta, kai kūdikis dar kaip pupelė.

Tada jūs negalėsite to iš karto ištaisyti. Štai pas mane ateina mamos su vaikais: „Tėve, tu jam pasakyk! Jis žiūri į mane, o aš net nesijaučiu patogiai jam ką nors pasakyti. Kas aš esu? Taigi ką aš galiu pasakyti? "Klausyk mamos!"? Jis vis dar bijo suaugusiųjų ir todėl atvirai nesijuokia man į veidą. Bet kai jis papasakos savo vaikams apie šį apsilankymą šventykloje, jam bus malonu, aš tiesiog girdžiu, ką jis sako.

– Bet tai eilinė paauglių akistata su suaugusiaisiais. Ar ne taip?

Paauglystė su tuo visiškai nesusijusi: žmogus auga labai organiškai. Su brendimu tikrai nėra jokių problemų, išskyrus kai kuriuos skausmingus fizinius reiškinius. Viskas tiesiog susiję su augimu. Paimkime augalą ar liūtą – ar jiems brendimas? Ką, liūtas turi kokių nors problemų? Problema iškyla tada, kai jis nori prisijungti prie kito pasididžiavimo: jam reikia nugalėti vyresnį patiną – ir jis varomas per visą preriją. Lygiai taip pat žmonėms viskas ekologiška.

Amžina kova

Pasirodo, visų problemų, susijusių su vaikų savižudybėmis, šaknys slypi net ne į, o dar toliau? O išgydyti visa tai, jei iš viso galima išgydyti, ar tai užtruks ilgai?

Žinoma, tai galima nuslopinti tarsi išleidžiant milžiniškus pinigus: susekti, kas organizuoja savižudybių grupes, gaudyti šiuos žmones ir įrodinėti jų kaltę per teismus. Bet dėl ​​to, kad šie žmonės dažniausiai gyvena užsienyje, mes jų neturime. O jei pašalinsite juos su snaiperiais, tai, tiesą sakant, jų niekas nepasigailės: tuoj pasamdys naujus. Ir jūs negalite nušauti visos šalies, iš kurios verbuojami naujokai – jie suras kitą šalį. Ką, mūsų broliai amerikiečiai to nežino? Juk visas pasaulinis terorizmas yra jų produktas. Ar jiems gaila arabų ar afrikiečių? Amerika turi savo pasaulines finansines problemas ir uždavinius, ir jie jas išsprendžia. Ir jei kas nors mirė, jie apie tai negalvoja. Ir ne tik jie, bet ir mes. Štai Belgijoje kažkas buvo subadyta peiliu – nešame gėles į ambasadą. Sirijoje įvyko sprogimas, per kurį žuvo 200 žmonių – niekas nieko neatnešė į jokią Sirijos ambasadą. Argi sirai ne žmonės? Tai seniausia kultūra. Sirų visada buvo. Amerikiečiai visiškai sunaikino Iraką. Ir daug teroristų yra buvę Irako armijos pareigūnai. Visi jie buvo apgauti. Generolai buvo papirkti, tačiau pinigų visiems pareigūnams neužteko.

Taigi visada bus atviras ir netiesioginis teroras. Visada atsiras žmonių, kuriuos pasamdyti.

Tik šeima saugo žmogų – ir didelį, ir mažą. Todėl visi smūgiai yra nukreipti į ją

Ir vienintelis dalykas, kuris saugo žmogų – tiek didelį, tiek mažą – šiame siaubingame pasaulyje yra tai. Todėl visi smūgiai nukreipti į šeimą, vadinasi, nepilnamečių politiką, taigi ir teisės aktus, kurie griaus šeimą. Bet tai vis tiek įvyks. Ne šitaip, šitaip. Jie negali prastumti viso įstatymo, todėl paima kažkokį gabalėlį ir prastumia. Ir jie veikia visais kanalais, ir per verslą, per tuos, kurie turi pinigų.... Vyksta karas.

Ir jei yra šeima, jei šeimoje yra auklėjimas ir išsilavinimas, jei ši šeima supranta savo užduotį prieš Dievą, tada taip, yra vilties išsigelbėti. Priešingu atveju bus taip pat, kaip su narkotikais. Na, kova tęsiasi taip ilgai! Tereikia skraidinti lėktuvus ir balandį žemu lygiu skrendant defoliantais palaistyti visus Afganistano aguonų laukus ir tai daryti kasmet penkerius metus. Tiesa, heroinas rinkai jau paruoštas ateinantiems septyneriems metams. Tačiau po septynerių metų, jei atidžiai atliksite šį darbą, jis išnyks. Priešingu atveju tai nėra kova. Vairuokite ar nevažiuokite, jie vis tiek parduos ir suleis narkotikus. O kam gaila tų narkomanų, kurie jį parduoda? O policija gera: nes visi žino, kur gyvena tie, kurie prekiauja, kaip stato namus, kas prekiauja, kas jų viršininkas – viskas žinoma. Tačiau nieko nedaroma, išskyrus galbūt pusę priemonių. Tas pats su savižudybėmis. Taigi žurnalistas iškėlė problemą – ir kas? Nebent jis dėl to išgarsėjo. Ta banga nutilo. Tačiau atsiras dar kažkas, kas užvaldys vis daugiau protų.

– Skaičiau, kad tos savižudybių grupės buvo uždarytos, bet atsirado naujų...

Šį labai karčių tekstą parašė daugiavaikė mama, žurnalistė, tinklaraštininkė - yuvikom .
Jos šeima ilgą laiką gyvena Kryme, Julija aktyviai skelbia daugybę stačiatikių šaltinių.

"Aš vėl kalbu apie šią tragediją. Pradėjau rašyti komentarą draugui ir supratau visiškai baisų dalyką. Tikrai baisu. Mūsų visuomenei vaikų nereikia. Su visa retorika apie abortų uždraudimą. Su visa žodine parama dideliems šeimos.

Vaikus gimdymo namuose pradeda žudyti nekvalifikuoti ar nesąžiningi gydytojai. Laimingiausiais atvejais po tokio išbandymo vaikai lieka sergantys, bet gyvi.

Tada klinikose nepakankamai apmokyti pediatrai (tai ne be pagrindo: mūsų rajone per vienerius metus, kol buvo diskvalifikuotas vadinamasis gydytojas, mirė dvi vaikai) paskiria netinkamą gydymą. Tada mokykla veda į nuobodulį ir depresiją.

O didžiulė socialinių psichologų armija nepadeda. Ar negali? O gal jis nenori? O gal iš viso nėra tikslo padėti? Ir niekas – jokia globa, socialinė apsauga ir kontrolieriai, o juo labiau policija – negali padėti, kai reikia tikros pagalbos. Įstatymas neapsaugo nuo manipuliatorių, sektantų ir kitų vilkų avių kailyje, kurie tik laukia, kol kas pavalgys. Aš net nekalbu apie tėvus, kurie neturi laiko rūpintis savo vaikais. Mano nuomone, be vaikų yra sąžiningiau. Kartais geriau neleisti tėvams kištis, nes kai tik grubiai įsikišai, prasideda negrįžtami procesai. Taip yra su Denisu ir Katya.

Iki paauglystės – tokio amžiaus, iki kurio laukia visas pasaulis ir visas gyvenimas – vaikai nebėra gyvybingi. Kai kurie žmonės mieliau guli ant sofos su įtaisais. Ir tada jie yra „daržovės“ ir tinginiai, infantilai. Kiti bando gyventi realiame gyvenime, bet visiškai neįsivaizduoja, kaip tai padaryti įprastai. Kaip žmonės gyvena kartu, kaip myli vienas kitą, kaip gerbia – to reikia mokyti nuo lopšio. Ir tai, stebėtinai, galioja ne tik vaikų namams, bet ir vaikams iš paprastų šeimų. Ir tada jie tampa „ne tokie kaip visi“. „Kapitonas Fantastinis“ bent jau išmokė vaikus kovoti už savo gyvybę. Ko čia ir dabar moko šeima ir mokykla?

Deniso ir Katios nelaikau herojais. Nežinau visų faktų, negaliu teisti. Ten yra miglota istorija, daug klausimų. Tačiau istorijos pradžia nėra tą dieną, kai įvyko tragedija. Viskas prasidėjo daug anksčiau. Šių vaikų niekam nereikėjo per visą jų trumpą gyvenimą iki paskutinės akimirkos. Stebuklo neįvyko, niekas staiga iš niekur neatsirado ir nieko neišgelbėjo. O iš kur atsirado superherojus? Mes nemėgstame laimingų pabaigos savo filmuose. Tik hardcore. Bet eiti su kariuomene, su ginklais prieš vaikus – net filmui per daug. Paprastas gyvenimas daug baisesnis...

Mes nesirūpiname savo vaikais. Paprastai žmonės, piliečiai. Žmogaus gyvybė kažkodėl verta labai mažai. Ir tai prasidėjo ne vakar. Daugelį mūsų karinių pergalių, priešingai nei sakė didysis vadas, gavome skaičiais, o ne įgūdžiais. Ir visos šios žmonių aukos kažkaip nustojo bauginti. Ar esi pripratęs?

Apskritai, manau, kad be periskopo transliacijos apie šią tragediją išvis nebūtume sužinoję. Tai reiškia, kad kiti vaikai miršta nežinomi. Ir lieka tik vienas klausimas: kiek iš jų jau mirė? Ir kiek dar mirs, kol nesuprasime, kad neturėtume pradėti jais rūpintis būdami 15 metų.

Iš šios tikros ir šokiruojančios istorijos galite tai suprasti Ne kiekvienai moteriai reikia vaikų.
Tai, ką ruošiuosi paskelbti, privertė suabejoti kai kurių dailiosios lyties atstovių natūralia motinyste.
Gavęs „šaltą laišką“ į savo elektroninio pašto dėžutę, staiga „užsidegiau“ įkyriu dalyvavimu.
– „Kam man reikia vaikų? Aš jums sakau gana realistiškai. Visiškai atsiduoti „manekeno“ auginimui? Ir tada sulaukti iš jo priekaišto, kad jis gyvena prasčiau už kitus? Man nereikia tokios laimės!“ – savo bjauriu apreiškimu su mumis dalijasi Samara iš Murmansko miesto.

Šiek tiek pakoregavęs jos pusiau nesąmones, nusprendžiau iš jos sukonstruoti moters gyvenimo istoriją.

Sveiki visi.
Mano vardas Samara. Man jau trisdešimt vieneri metai, ir aš aiškiai žinau, ko noriu iš šio gyvenimo.
O jei tiksliau, aš tikrai žinau, ko nenoriu iš šio gyvenimo.
Nenoriu turėti vaiko. Man nereikia vaikų. Nematau prasmės jų įkyriame auklėjime.
Dabar aš tau viską paaiškinsiu, kitaip tu būsi pasiruošęs užpulti mane ir suplėšyti į gabalus.
Aš nesu aklas kvailys ar jaunas girtas, praradęs paskutines smegenis.
Esu išsilavinusi ir apdairi mergina, kuri gyvena pagal savo taisykles. Pagrindinis jų principas – gyventi ir gauti kuo daugiau iš gyvenimo.
Kas jūs, antsvorio turinčios mamos su neišsimiegojusiais veidais ir mėlynėmis po akimis? Jūs esate apgailėtinas ir nuskriaustas, esate apgailėtinas ir palūžęs. Jūsų sieloje nėra laisvės, jūs nuolat aukojatės dėl savo „mėgstamiausio zuikio“.
Jūsų „zuikis“ užaugs ir manote, kad galite gyventi sau? Užtikrinu, jūs neturėsite laiko, nes būsite išsekę sunkioje tėvų srityje.
Pasiaukojimas vardan naujo gyvenimo įkūrimo buvo kalamas į pavargusią galvą šimtmečius. Sakoma, tu gimei, privalai daugintis.
Kam tau reikalingi vaikai, pagalvok?
Tuo tarpu aš pats jums pasakysiu.

Kai kurie iš jūsų gimdo vaikus, kad nebūtų laikomi tuščiaviduriais.
Kiti veisiasi, kad išlaikytų vyrą.
Kai kurie nori turėti vaikų, tikisi stiklinės vandens senatvėje. Jie pabėgs, remdamiesi šeimos rūpesčiais, ir tik retkarčiais aplankys jus, žiūrėdami į laikrodį.

Ar kada bandėte atidžiau pažvelgti į bevaikius žmones? Būdami 50 metų jie atrodo 35. Nes jų gyvenimas kupinas spalvų. O tavo – visos dėmės ir raštai.
Jūs gyvenate su vyrais dėl vaikų, taip pat nepakankamai valgote. Ariate už du, taip pat ir dėl jų, jei vyras nuo jūsų atsitrauktų.
Taigi koks rezultatas?
Nieko net neprisiminsi.
Dabar pažiūrėk, ką aš turiu.
Būdama trisdešimties jau buvau visur, gausiai uždirbau ir išleidau.
Patyriau malonumų, apie kuriuos net nesvajojote. Jūs užmiegate problemose ir pabundate košmaruose. Užmiegu apsikabinęs ir pabundu su „prabangiomis suknelėmis“.
Manęs neapkrauna „vaikiški nesusipratimai“ ir šeimyniniai kivirčai dėl nulaužtų serialų. Gyvenu iki galo.
Mano tėvams nieko nereikia, aš juos visiškai aprūpinau. Tai mano pasiteisinimas gyventi bevaikį gyvenimą.
Ryte – į mėgstamą darbą, iš ten – į beprotiškas pramogas. Jei man patinka vaikinas, ateisiu, jei nepatiks, atsikraustysiu.
Esu laisva nuo sauskelnių, paklodžių ir uošvės, kad patiktų.
Vaikų man nereikia ne todėl, kad jų nemyliu, o todėl, kad dar niekas man neįrodė jokio kito pranašumo.
Kol kas tavyje matau beformį nuovargį, blankią, persekiojamą išvaizdą ir egzistavimą pagal principą „privalai“.
Ir aš supratau, kad man reikia gyventi, vadovaudamasis deriniu „noriu“.

Dabar pulkite, mamos.
Kovosiu atgal.

Tai buvo istorija iš gyvenimo, tiksliau – tvirtas laisvos moters pasitikėjimas, susijęs su „vaikų problema“.

Pasakojimą iš Samaros gyvenimo parengiau aš, Edvinas Vostryakovskis.

Ir laukiame jūsų išsamių komentarų.

Kitas įrašas

Pasidalinkite puslapiu socialiniuose tinkluose

Atsiliepimų skaičius: 10

    Patelė, silpna priekyje. Vienas dalykas yra teisingas. Dabartiniai vaikai, užauginti, tiesą sakant, televizijoje ir gatvėje, senatvėje niekada neatneš stiklinės vandens (ir net jaunystėje, neduok Dieve, jie susirgs), bet greičiausiai jie arba apsinuodys, arba įsmeigs peilį. gale, arba išmeskite į šiukšlių dėžę 40g. šaltis vien tam, kad įgytum nuosavybės teisę į tai, ką uždirbai, atplėšdamas nuo savęs galimybę normaliai pavalgyti, apsirengti, pailsėti sanatorijoje, laiku gydytis – butą, vasarnamį, automobilį, pinigus.

    Ir šiandien ciniškos visų lygių valdininkų ir pavaduotojų frazės „Svarbiausia teisėti vaiko interesai“ tampa nesuprantamos. Arba kvailystė, ar panieka mus supančiam gyvenimui. Bet kokiu atveju tėvai ar kieno nors kito teta, kai reikia, yra teisiškai ir morališkai atsakingi už šiuos vadinamuosius interesus.

    Visos vertybės primetamos iš išorės. Pagalvok apie tai. Jūs beveik neturite galimybės nuspręsti, ko jums asmeniškai reikia. Netgi kaip skalbti ir su kuo skalbti drabužius, kažkas už mus jau nusprendė.
    Bet taip yra, menka. Kažkodėl žmonės nenori matyti, kad už vadinamosios „stiprios“ šeimos (kas tai?) slypi žmonos sumušimai, nesibaigiantys darbai po pagrindinės darbo vietos - namuose, amžinas nuovargis ir trūkumas. pinigų, dažnai gana didelės savo vaiko išdaigos (pavyzdžiui, išdaužtas automobilio stiklas) arba alkoholizmas ir narkomanija.
    Ir visa tai kažkodėl pateikiama itin palankiai.

    Mergina visiškai teisi. Tik viskas, ką ji parašė, yra jos pasirinkimas. Tie, kurie turi vaikų, turi skirtingas vertybes. Arba kitos galimybės. Tai nereiškia, kad atsisakę vaikų iškart atsidursite apsikabinę ir su prašmatniomis suknelėmis.
    Tam reikia kažko kito. Pavyzdžiui, jokio pasibjaurėjimo nebuvimas. Kiekvieną vakarą su nauju vyru, kuris ir anksčiau turėjo tą pačią laisvą ponią. Uch, kaip šlykštu. Geriau su savo mažu žmogumi ir vaikais. Na, leisk man būti šiek tiek pavargusi...

    Šią poziciją lemia tikroji šios ponios pasaulėžiūra. Tačiau gyvenimas tęsiasi, stereotipai ir vertybės keičiasi. Tai, kas vakar teikė malonumą, rytoj gali tapti nuobodu ir, taip sakant, „nepatikti“.

    Prieš dešimt metų su vyru pirmą kartą išvykome į Egiptą. Plaukiau su kauke, deginausi ištisas dienas, pasitepusi kremu, mylėdavomės duše, gėrėme vyną pajūryje, mėgavausi mylimo vyro ir savęs draugija.

    Atostogavome metai iš metų, o dabar, po dešimties metų, vėl atsidūriau Egipte. Kokius miglotus jausmus patyriau, kai supratau, kad baseine matau tėvelius, sukančius savo mažą vaiką ratu, o aš taip pat norėjau su mylimu žmogumi sukti mūsų kūdikį, nenoriu teptis kremu ir meluoti dieną, deginantis saulėje, noriu statyti smėlio pilis su mažu "zuikučiu", o ne gerti vyną balkone, mes trise einame pakrante, susikibę rankomis.

    Noriu žmogaus, kuris būtų panašus ir į mane, ir į mano sielos draugą. Noriu išmokyti gyventi ir džiaugtis gyvenimu, noriu padovanoti meilę dar kam nors be savo mylimo vyro ir dviejų kačių.

    Jis ateina savaime, vieniems anksčiau, kitiems vėliau. O jei panelė tikrai labai pasiturinti, jai nėra ko jaudintis, ji visada gali norėti ir atsivesti savo kiškį, net sulaukusi 40 ar 50 metų.
    Kol ji laiminga, niekada nereikia žengti koja kojon su laiku ir visuomene, taip sakant, reikia vadovautis tik savo jausmais.

    Kiekvienam savo. Ir nereikia niekam nieko primesti, kiekvienas turi savo laimę.

    O tie, kurie rašo kažką panašaus į „moteris, silpna priekyje“, tiesiog pavydi, kad negali sau leisti tokios laisvės ir gauti kuo daugiau iš gyvenimo. O moteris, kuri renkasi vyrišką elgesio tipą (atviri santykiai, nuolatinės paieškos), tokiems vyrams jaučia aštrų deginimo pojūtį apatinėje nugaros dalyje.

    Savo gyvenimu patenkinti žmonės nieko neteisia.

    Taip, o kas sakė, kad reikia kiekvieną vakarą keisti partnerius? Galite susirasti ką nors su panašiomis pažiūromis ir būti laimingi kartu.

    Tiesą sakant, ji nori turėti vaikų ir labai.

    Sunku nejausti piktumo jos žodžiuose, bet ji yra ta, kuri kalba daug.

    Kažkas panašaus į - „Nagi, įtikink mane, prašau, aš nebegaliu to padaryti“!

    Tiems, kurie to nesupranta, perskaitykite dar kartą, tiesiog „tarp eilučių“, ir viskas taps akivaizdu.

    Šypsausi)

    30 metų moteris turi tam tikrų infantilių vertybių.

    Na, mergaitei nebuvo pakankamai linksma.

    Tokios mintys dažniausiai kyla iki 20 metų: išsiruoši, parūkyk, užmegzk ryšį.

    Tai vadinama emociniu nebrandumu, nenoru prisiimti atsakomybės.

    Apskritai labai piktas nepatenkintos moters laiškas!

    Nėra nuolatinio vyro – tai reiškia, kad jis niekam nereikalingas rimtiems santykiams.

    Turiu draugę iš tos pačios serijos – protingą, gražią, turinčią darbą, mašiną, bet asmeniniame gyvenime niekšą.

    Ir toks pyktis veržiasi iš jos, nors ji bando apsimesti abejingumu.

    Ir aš noriu tik vieno vyro ir vaiko.

    Ir tai pateikiama kaip „kas po velnių, tai galvos skausmas“.

    Aš esu mama! Graži, liekna, laiminga ir mylima savo vyro bei mielos dukters!

    Turime gerą šeimą, dukroms 14. Turime savo verslą.

    O būdamas 40-ies aš duosiu 25 metų žmonėms pranašumą!

    Ir NIEKADA neigiamų minčių apie dukrytės gimimą neturėjau - dievinu savo mergaitę, tirpstu joje, džiaugiuosi bendravimu!

    Visada žiūrėjau ir tebežiūriu į ją tarsi į stebuklą!

    Šių emocijų negalima lyginti su tomis, kurias laiško autorius taip vertina!

    O jei vaiką auginsi gerumu ir meile, tą patį gausi ir iš savo vaiko. Meilė gimdo meilę!

    Aš matau tokius kiekvieną dieną. Daugelis net neturi vaikų.

    Kažkas panašaus į tai)

    Kam rūpi, jei ištekėsi iš meilės, gal būsi laimingas! Ir taip – ​​taip, sauskelnės, kūdikio liemenės, darželiai, ligoninės, tada mokykla!
    Ką galite duoti vaikui, jam per 20 metų?! Jei ką tik baigei mokyklą! Ritant nuo D iki C, norisi, kad vaikas viską sugebėtų ir viską išmanytų, o ne būtų kaprizingas! Tai neįvyksta!
    Aš pagimdžiau žmogų, kurio nemyliu! 21 VAL! Mano vaikas serga! Ar reikia žiūrėti į jos skausmą!? Surinkite šlapimą, išmatas, pažiūrėkite, kaip jai daro IV, injekcijas, anesteziją ir t.t.!? Skauda, ​​skauda! O žiūrėti, kaip kenčia vaikas, dar skaudžiau.

    O taip, aš buvau vedęs 7 metus! O apie uošvę – priklausomai nuo jūsų sėkmės! Aš taip pat nekenčiu savo! Viskas su ja negerai!