Monolog vícedětné matky: naše společnost děti nepotřebuje. Zdá se mi, že nepotřebuji své dítě Proč nepotřebuji děti

Jen nevím, co to se mnou je. Každým dnem to na syna vytahuji víc a víc, až je to děsivé... mlátím ho po zadku, po pažích, po rameni... pak zůstávají otisky prstů.

Skoro všechno na něm mě štve... moje dítě mě štve! Jako by mi byl cizí.

Není důvod na něj za něco křičet. Za to, co dělají všechny děti - všechno rozbíjí, trhá, hází věcmi, nechce chodit na nočník, nikde čůrá, hází ovladač do čaje atd. atd. No, to je v pořádku, ještě to pochopíš. Ale i když za mnou přijde, když jsem s něčím zaneprázdněná nebo sedím u počítače, začnu se zlobit, říkám mu, ať mě nechá na pokoji. Nechci si s ním hrát! Nechci s ním chodit!

Teď jsem na něj křičel a kopal ho do zadku, protože vylezl na stůl s počítačem a udělal tam takovou loužičku... není to poprvé, co se na stůl vyčůral. Bože, proč nechápe, že potřebuje chodit na nočník??? pořád nestíháš okamžik, kdy se mu chce na záchod... už nemůžu, všechno v domě je už nasraný. Řekl jsem mu, že ho nenávidím a on mě štve

Je mi ho později po takových záchvatech vzteku tak líto. Někdy si dokonce myslím, že ho nemiluji... Chápu, že se NIC NEVINÍ! A jaký vliv to může mít na jeho psychiku! Jsem jeho matka... sedím tu a pláču...

Mnozí řeknou, že je to únava, nedostatek spánku a vše, co si vybírá svou daň, ale ne! Když se nad tím zamyslíte, nejsem unavený, vždy se dost vyspím, mám čas pro sebe, ale NECHCI se mi nic dělat! Můj syn spí celou noc a přes den 2-4 hodiny.

Chci jen zůstat sám a nikdo se mě nedotkne a nic nedělám.

Možná je to deprese... Prostě nemám přátele, nemám si s kým popovídat, mám jednu kamarádku, ale ta je pořád se svým přítelem. Manžel pracuje od rána do večera, večer přijde unavený a jde rovnou k počítači, prakticky nemluví... ale občas se všichni projdeme nebo zajdeme do nákupního centra (málokdy).

Ale chybí mi to. Sedím celý den sama se synem, večer se mnou taky nikdo pořádně nemluví, už se z toho ŠÍLÍM! Jedinou útěchou je internet.

Přistěhovali jsme se sem před více než půl rokem a nejsou tu absolutně žádné maminky s dětmi. Když jedeme za rodiči, kde jsme bydleli, je tam spousta holek s dětmi, chodím s nimi a užívám si procházku... a moje dítě mě tam neštve. A tady ani není kam jít, jsou tu jen silnice, po kterých se řítí auta...

Ale kdybych ho potřebovala, kdybych ho milovala jako všechny matky milují své děti, nestěžovala bych si na to, jen bych měla radost z každé chvíle strávené s ním, nerozčiloval by mě kvůli maličkostem, protože všechny děti takový! Ale není tomu tak... Dnes jsem si uvědomil, že nepotřebuji své dítě, svého syna

Promiň, jen jsem se potřeboval vypovídat, jen se brzy zblázním... Nebo už...

Možná mi někdo pomůže. Nechápu, co se to se mnou děje. Když jsem otěhotněla, bála jsem se jít na potrat. Teď už chápu, že jsem musel překonat sám sebe. Ztrpčuji život sobě i všem kolem sebe. Mému manželovi a rodičům. Nikdy jsem nechtěla mít děti, ale doufala jsem, že se v těhotenství probudí můj mateřský instinkt. Ale stále tam nebyl, k dítěti. Mám dva pejsky a starám se o ně s velkou radostí. Jezdíme na výstavy, získáváme šampionské tituly atd. O dítě nemám vůbec zájem, zdraví mých psů mě trápí víc než zdraví mé dcery. Nechci ji nic učit, při pomyšlení na školku a školu se mi chce jen výt. Nechtěla jsem kojit ani před jejím narozením, pak jsem tři týdny trpěla. přešel na umělou výživu. Zažila jsem v tom takové kolosální zklamání, všechny návody v časopisech pro maminky mi připadají takové lživé. Nikdy jsem neviděla, jak hrozným problémům musí čelit ženy, které kojí své děti. Samozřejmě se o ni starám, jak nejlépe umím, ale přináší mi to jen duševní muka, necítím k ní žádné vřelé city. Je mi absolutně lhostejná, moje podvědomí čím dál tím obsesivněji našeptává, že by bylo lepší, kdyby zemřela. Můj manžel to všechno snáší těžce a neustále mi odpouští. Nevím, jak budeme žít. Proč necítím k dítěti to, co cítím ke psům? A ve vztahu k nim všechny projevy mateřství prostě plynou jako fontána. Prostě nechci žít, chápu, že když to v sobě nezměním, přijdu o manžela (a OPRAVDU ho miluji). Někdo vzhlédne.
Špatná máma © (14.10.2003 15:10)

Je těžké něco radit! Asi potřebuješ pomoc dobrého psychologa. Jediná věc je, že se možná všechno časem změní? Vaše dcera vyroste a vy se můžete společně starat o psy a vše ostatní.
Esther © (14.10.2003 15:10)


Pro tebe a manžela je lepší zajít k psychologovi. jsi v depresi? Hodně štěstí tobě, manželovi, dceři a psům.
Bonita © (14.10.2003 15:10)


Podle mě potřebuješ vítězné dítě, tedy ta malá potřebuje tebe, tohle ti radost nepřináší, ale když kreslí nebo tančí lépe než všichni její vrstevníci, nebo něco jiného, ​​udělá ti to velkou radost. Existuje typ lidí, kteří milují pouze vítěze. Moje rada je starat se o svou dceru. Vychovávejte ji, aby byla nejlepší a budete na ni hrdí jako vaši psi. Je jasné, že teď je moc malá na to, aby byla samostatná a nepotřebovala tě, ale stane se tím, čím ji uděláš.Teď tvrdě pracuj a hlavně budeš šťastný!
Kočka K © (14.10.2003 15:10)


Klidně to může být... ​​mě to začalo bavit přesně ve chvíli, kdy se začalo ukazovat, že je chytřejší atp. nechť je to všechno škoda, ale bylo to tak
Kelen © (14.10.2003 15:10)


Není to ostudné. Jsou ženy, které milují nešťastníky a ubohé, všichni se tomu diví, samy si stěžují, ale žijí. A jsou lidé, kteří milují jen vítěze. Ano, existuje mnoho různých typů vztahů.
Kočka K © (14.10.2003 20:10)








Zkoušel jsi jít k doktorovi? Ve vašem příspěvku je něco, co zní jako hrdost – tohle jsem já, a to je vše! Nějaký nesmysl, upřímně. Se psy pracuji profesně mnoho let, ale - nedej bože - pokud by došlo k ohrožení zdraví dítěte, okamžitě bych je dala pryč. A nebylo ani pomyšlení na srovnání. Co bys dělal? A jak stará je tvoje dcera?
Izhitsa ve zmatku © (14.10.2003 15:10)



To je poporodní deprese, zajdi k doktorovi, ať se ti podívá na hormonální hladiny, předepíše prášky na srovnávání, je mi to celé hrozně divné tohle číst, neumím si to představit, ale každopádně doufám, že všechno vyjde ti to, ať se ti daří
© (14.10.2003 15:10)


Zdá se mi, že situace je celkem běžná... Já, která jsem plánovaně otěhotněla, nesla jsem to s radostí, také jsem byla půl roku zděšená z toho, co jsem udělala a proč jsem rodila. nic, pak se vše zlepšilo, teď je dceři 5,5, zbožňuji ji. a do roku - to jsem toleroval a do šesti měsíců - skoro jsem to nenáviděl ((
Kelen © (14.10.2003 15:10)


Ano, konečně to někdo řekl upřímně. I mě se to stalo díky mému manželovi - někdy vzal plnou zodpovědnost za dítě a nechal mě jít do práce, najal si chůvu. A všechno šlo!
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)


Ano, mnoho lidí to tak prostě cítí, ale mnohem pohodlnější je schovat se za to, že, ach, viděl jsem ji, vzal ji do náruče - a je to, slzy štěstí... cokoli, měl jsem chuť uškrtit ji. a teď můžu rozhodně říct, že jsem dobrá matka.
Kelen © (14.10.2003 16:10)


Zpočátku jsem měl také určité odmítnutí a strach. A pak - pro mě byla vždycky noční můra sedět doma a nepracovat a tady sedím svázaná s křičícím dítětem, je tu spousta věcí na práci a ono překáží atd. První 4 měsíce jsem trpěl právě touto věcí.
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)


K lékaři a rychle. Je to nutné nejen pro vás a dítě, ale také pro vás a vašeho manžela atd.
Yanka © (14.10.2003 15:10)


Děkuji všem za rady, k lékaři nemůžu, protože nemáme pořádné odborníky, město je malé. Sama chápu, že musím navštívit psychologa. Moje dcera má 5 měsíců.
Špatná máma © (14.10.2003 16:10)


To je určitě poporodní deprese. Potřebuješ si odpočinout! Je tu babička, která by s dítětem nějakou dobu zůstala?
Tata © (14.10.2003 16:10)



Kočko, ahoj! Opravdu jsem svou dceru nikdy nenáviděla, i když jsem první 1,5 měsíce vůbec nespala, ale asi 4-5 měsíců jsem byla velmi, velmi unavená. Pak to docela rychle uteklo. Možná je to otázka únavy
Tata © (14.10.2003 16:10)


K psychoterapeutovi. Vezměte si doporučení a jděte na vyšetření - relaxujte, dejte si vitamíny - nikdy to nebolí.
Yanka © (14.10.2003 16:10)


Není třeba navštěvovat psychologa. Psi by měli být někomu dočasně svěřeni. Vezměte si sedativa a věnujte více času dívce. Všechno přijde, o tom nepochybuj. Nikdy si nenajímaj chůvu. Moje kamarádka v tom věku také snila o tom, že udusí svého syna polštářem, to je v pořádku, teď ho zbožňuje, trochu počkejte a snažte se.
Tatiana © (14.10.2003 16:10)



Nezbývá než najít ochotné prarodiče. NIKOHO tady nemáme.
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)



Děvčata, rodiče už se snaží pomáhat, jak mohou, dítě u nich nechávám dva dny, když odjíždím se psem na výstavy. Přemýšlím o chůvě, ale v našem muhosransku je nepravděpodobné, že najdu chůvu, která mi bude rozumět a nebude mi kroutit prstem na spánku.
Špatná máma © (14.10.2003 16:10)


Proč všechno říkat chůvě? Ať to pomůže a je to
Tata © (14.10.2003 16:10)


Proč chůva potřebuje vaše přiznání? Najal jsi ji na hlídání. Moje měla taky chůvu na plný úvazek od 4 měsíců a nikdo nehnul ani prstem. Nevidím na tom nic špatného, ​​nikdy nevíte, čím jste zaneprázdněni.
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)



Možná to pak úplně prodá okolnímu světu, aby to jeho oči neviděly.
Tatiana © (14.10.2003 16:10)


Proč! Jsou příbuzní, kterým není osud dítěte lhostejný!
Kaggi-Carr © (14.10.2003 16:10)


V žádném případě. Zůstanou navždy cizinci.
Tatiana © (14.10.2003 16:10)


Uklidni se, tohle všechno přejde. Mějte s dítětem více kontaktu kůže na kůži. Je malá, takové miminko, přemýšlej o tom, na celém světě nemá nikoho jiného než tebe. Nikdo na světě ji nebude milovat, pokud ji nemilujete vy. Spoléhá na vás s každým nádechem. Pamatujte, že všechny špatné myšlenky a pocity proletí a budou zapomenuty jako sen, zůstane jen štěstí, že toto je vaše krev. Toto je dítě vaší milované, ona vás navždy svázala, bez ohledu na to, co se stane v budoucnu. To se stává téměř všem ženám, mateřské city se neprobouzejí hned. Je hrozné, že vám psi berou čas a lásku, kterou vaše miminko tolik potřebuje...
Tatiana © (14.10.2003 16:10)


Neber si všechno k srdci, tohle se stává... a nejen tobě. prostě se k ní nechovej ne jako matka (protože ty takovou touhu nemáš), ale jako malá sestra, kamarádka, která by z jakéhokoli důvodu měla žít s tebou. Nepřitahujte svým postojem pozornost blízkých. Věř mi, ta dívka tě přijme takového, jaký jsi, i když ti bude zima.
Daidin © (14.10.2003 16:10)




Nějaký nesmysl! co s tím mají společného? Tak co, bude po tomhle milovat svou dceru?
Esther © (14.10.2003 16:10)


Pak bude čas na rodinu 8) a na dítě zvlášť... a psi jsou pravděpodobně dogy a oba psi 8) to je důvod
Věra © (14.10.2003 16:10)


Jaký nesmysl? Psi zaberou opravdu hodně času. nechápu tvůj "humor"
Tata © (14.10.2003 16:10)


Jak vyrostete, pochopíte, že vaše teta má jen psychické problémy, odchylku k bestialitě 8)
Věra © (14.10.2003 16:10)


Člověk přišel s vlastním problémem, myslím, že jste na špatné téma. Je pro vás něco vhodnějšího - Pouze sex!
Esther © (14.10.2003 16:10)


Věřím, že toto téma je jen vymyšlené...to by matka o svém dítěti nikdy neřekla...
Věra © (14.10.2003 16:10)


Zdá se, že problémy jsou s tetou s hlavou 8) a co to má společného se mnou?...v životě se může stát cokoliv))
Věra © (14.10.2003 16:10)


Za nic se nevzdám svých psů. Rodiče mi je na měsíc odebrali, když jsem porodila, tak jsem se málem zbláznila. Když jsem je začal dělat, bylo to jednodušší. Mám dvě feny. Je uklidňující vědět, že nejsem jediný.
Špatná máma © (14.10.2003 16:10)


Chudák holka... no, pronajmi si barák a žij tam se psy... každopádně už jsi splnil svou povinnost k planetě 8)
Věra © (14.10.2003 16:10)


Ten, do kterého investuji své úsilí, se stane mnou milován. Tato pravda je lidstvu již dlouho známa. Proč milujeme své děti, přestože nám způsobují spoustu potíží a potíží a někdy i utrpení? Okamžitě odmítněme pokus vysvětlit to biologickým instinktem jako frivolní. Představte si matku, která se vůlí osudu ihned po porodu rozešla se svým dítětem a setkala se s ním o patnáct let později. Bude ho milovat? Ne, protože s ním nedala žádnou práci, nestarala se o něj, netrávila bezesné noci v jeho postýlce. Láska je v našich rukou: čím více někomu dáváme, tím více ho milujeme. Jedna aspirující učitelka v mateřské škole se zeptala psychologa, jak milovat jedno dítě, které se jí hnusí. A dostal jsem tuto odpověď - musíme se o něj začít starat! Ještě jednou mu utřít nos, vyměnit kalhoty, umýt ho. A tak každý den. Nebude to dlouho trvat a ukáže se, že toto dítě milujete a těšíte se na setkání s ním. Proč se to děje, jaké je tajemství? Když člověk investuje svou sílu do někoho nebo něčeho, začne předměty své síly vnímat jako pokračování sebe sama. Výtvor jeho rukou, plody jeho práce jsou mu nesmírně drahé, protože jako by s nimi splýval a díval se na ně jako na součást své osobnosti. Tím, že se obětujeme pro druhé lidi, se k nim přibližujeme a zažíváme pocity sounáležitosti, náklonnosti a oddanosti.
Dinka © (14.10.2003 16:10)


To, co píšete, je prostě STRAŠIVÉ...A skutečně to vypadá na patologii.Potřebujete naléhavou léčbu, jinak ubohému dítěti ublížíte. Manželovi o všem upřímně řekni, třeba tě ochrání před mateřskými povinnostmi a pak můžeš v klidu vychovávat své psy v parádní izolaci :(
Irina © (14.10.2003 16:10)


Jak je to možné? z ramene, nasekaný a je to, šťastný. Neznáte ji, popisuje velmi běžnou situaci
Kelen © (14.10.2003 16:10)


Neměla bys být tak... Poporodní deprese (a to je myslím jedna z variant) je celkem běžná věc. Matky dokonce vyhazují své děti z oken :(
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)


Nezoufej! Váš postoj k miminku se určitě změní. To, že se bojíte o svůj stav, je velmi dobré. Jste moc hodná a zodpovědná a časem se naučíte být skutečnou matkou.
Dubrava © (14.10.2003 16:10)

Na konci roku 2015 - začátkem roku 2016 se Ruskem přehnala vlna sebevražd dětí a dospívajících. A přestože se nyní zdá, že je vše v klidu, rodiče ani společnost si nejsou jisti, že se tato noční můra nebude opakovat. Každou chvíli se můžeme znovu ocitnout tváří v tvář nové sérii sebevražd dětí a mladistvých, takže toto téma neztrácí na aktuálnosti.

Povídáme si o příčinách sebevražd dětí a dospívajících, co a kdo přispívá k utváření snadného postoje ke smrti, zda dokážeme ochránit naše děti před manipulací jejich vědomí.

Bez rodiny jako ideálu

- Otče Dimitri, proč se dítě tak snadno rozhodne spáchat sebevraždu? Co se děje v jeho mysli?

Tento problém má několik vrstev. Nejnižší, úplně první vrstva, která leží na tektonických deskách duše, je bezbožnost. Moderní ruské dítě neví nic o Bohu, neví o Jeho existenci. O posmrtném životě nic neví. Neví nic o tom, co je hřích – dokonce ani v jeho slovníku takové slovo není.

A neví, že jde o nejhloupější lidské jednání, protože sebevražda neřeší vůbec žádný problém. Vždyť v těch problémech, které malého človíčka přivedly k sebevraždě, mrazí na věčnosti. Tady je mu 15 let, uplyne rok, dva nebo tři - a všechno se „vyřeší“ samo, i když neudělá nic, aby tyto problémy vyřešil. A tam - všechno je navždy. Tady je první důvod.

A zde je potřeba říci, že světský stát, všichni tito tzv. bojovníci za sekulární základy státu, kteří brání knězi do školy přijít, tuto vrstvu tvoří, přičemž dětem je potřeba tyto důležité věci vysvětlit, že budou potřebovat v dalším životě. Už jsem nejednou řekl, že dítě by mělo znát alespoň jména všech sekt. Tady jsou karty, je na nich 10 řádků o každé sektě - a to bude takové očkování proti jeho verbování sektáři. A přestože sekty neinklinují k biologické sebevraždě, členství v nich je sebevraždou duchovní. Jednou v sektě vypadne dítě z rodiny, ze společnosti, i z té – málem jsem řekl: biocenózy – ve které ve škole existuje. A to je velmi nebezpečný jev.

Druhá vrstva, o něco vyšší: moderní dospělí a jejich vztah k dětem. Děti, jejich vnitřní svět, jejich duše, jejich vývoj nejsou pro dospělé zajímavé. Nechápeme, jaké děti chceme vychovávat. Ano, dospělí s tímto úkolem vůbec nestojí! Řeknu to stručně: dospělí nepotřebují děti.

Někdo mi samozřejmě může namítnout, že existují dospělí, kteří potřebují děti. Ano, jsou, ale je jich velmi málo. Tvrdím to nejen na základě zkušeností získaných v dětských domovech, ve kterých pracuji. Komunikuji nejen s příbuznými obyvatel sirotčince, ale také s rodiči, kteří posílají své děti do naší velmi pravoslavné a velmi dobré školy (kam se mimochodem chce mnoho lidí přihlásit). Takže tento problém existuje.

- Proč rodiče nepotřebují děti?

Teď to vysvětlím. Během roku vedu „sociologické studium“: každé slečny, která za mnou přijde, se vždy ptám: „Čím byste se chtěla stát?“ Dostávám velmi různé odpovědi, ale to jsou všechno obory, které si dítě samo vybrat nemůže. Například: "Chci být ekonom." Je jasné, že člověk ve 14-15 letech nechápe, co je ekonomie, protože takový předmět ve škole není. Ale toto slovo je slyšet ve sloupcích v televizi, rádiu atd. A to je naučené, a tedy i zvolené dítětem. A nikdy jsem nedostala odpověď: "Chci být matkou." A když se ptám kluků, nikdy jsem nedostal odpověď: "Tati." To znamená, že ruský lid nadále zůstává v novém paradigmatu, které vytvořili bolševici. Jedním z cílů tohoto marxistického paradigmatu (a všichni bolševici byli marxisté a teprve potom za Stalina došlo k jakési revizi tohoto učení)...takže jedním z cílů marxismu bylo zničení rodiny jako takové. Což je zcela v souladu s těmi sociálními utopiemi, které „bloudily“ po Evropě několik staletí a které marxismus absorboval.

Moderní Rusové mají ve svém podvědomí zakořeněný proces sebezničení.

Co znamená tato rodinná neochota? To znamená, že moderní ruský člověk má ve svém podvědomí zakořeněný proces sebezničení. Protože přirozeně mizí ty biologické druhy, které se nechtějí rozmnožovat.

V systému, který marxismus vytvořil, je toto „bez rodiny“ vnímáno jako známé. A toto není cesta nikam – toto je cesta specificky do pekla. To je takový pekelný systém sebezničení.

Pán přikázal „ne seberealizaci v povolání“, ale něco úplně jiného: buďte plodní a naplňte zemi

- Ale stále rodí děti!

Ano, protože porodní pud ještě nebyl překonán. A každá duševně normální žena, až na vzácné výjimky, chce zažít mateřství. Ale ona nechce být matkou. Je to jako bych si například chtěl vyzkoušet, co je seskok padákem, a skočil jsem. Jednou mi to stačilo, už nechci – ale ne proto, že by se mi to nelíbilo. Moc se mi to líbilo, byl to jeden z nejživějších dojmů. Ale opravdu se mi nechce každý týden skákat padákem. Stejně tak žena. Podle svého instinktu chce rodit - jedna věc, ale věnovat se výchově, krmení, výuce dětí, snažit se je formovat do toho, co by chtěla, rozvíjet jejich talent, který si sama určuje, vidět výsledek svého snažení, vidět jak se děti mění... Ne, ona s tím vším nesouhlasí. Chce se „seberealizovat v profesi“. Tedy promarnit svůj život nesmysly, z hlediska Božího plánu, protože Bůh člověku nepřikázal: staň se kosmonautem, staň se otcem jaderných zbraní, staň se chirurgem, nebo kladivářem nebo stříbrným olympijským medailistou. ... Hospodin přikázal něco úplně jiného: ploďte, množte se, naplňte zemi. Ateismus tedy zcela vyprázdnil mysl, duši a podvědomí člověka od jeho hlavního úkolu, který slouží k přežití.

Ahoj školo, ahoj sakra!

- A škola? Jaká je její role?

Toto je teprve třetí úroveň - . Naše škola byla vytvořena podle pruského systému a byla vytvořena, aby vychovala člověka-kolečko, lidskou funkci, absolutně poslušného vládnoucí třídě. A to vše náš tzv. systém akceptoval. vzdělání. Koho naše škola vzdělává? Naše škola vychovává, obecně řečeno, nevychované a vlastně i málo vzdělané lidi. Pokud si to někteří rodiče uvědomují Yu t, snaží se školu na střední škole zcela ignorovat, a když to finanční prostředky dovolí, najímají učitele, aby zajistili vzdělání, které umožní dítěti se alespoň intelektuálně rozvíjet. Odvážnější rodiče ale své děti učí od první do poslední třídy sami. Teď je to tady teprve na začátku, ale časem bude takových rodičů přibývat, i když to asi nebude jako v Americe, kde 5 % rodin vychovává děti od první do poslední třídy doma. A tyto děti vykazují pozoruhodný úspěch, protože škola nejen kazí přirozenou touhu malého človíčka po vědění, ale tuto touhu úplně zabíjí. A děti místo toho, aby dostávaly tkz. vědomosti - vždyť s průměrnými schopnostmi zvládnete za dva až čtyři roky celé školní osnovy a nemá smysl sedět 11 let v naprosto nelidských podmínkách...takže děti místo znalostí dostávají skoliózu a spoustu dalších nemocí. Trpí fenoly obsaženými v dřevotřískových deskách, ze kterých jsou stoly a skříně vyrobeny. Trpí, jak nyní zjistili, školní uniformy, jejichž nošení je prostě škodlivé. Trpí hrozným hlukem, který je ve škole neustále přítomen. A trpí dětskou skupinou, která ho svým vlivem na dítě do 14 let zcela vyřadí z vlivu rodičů. A děti prostě „pošlou“ mámu a tátu. A nejprve dědeček a, kteří jsou bezbrannější.

Stát této „zprávě“ všemožně pomáhá: za výprask dítěte nyní můžete dostat dva roky vězení. A konkrétně vaše dítě! Pokud naplácáte cizímu člověku, bude na vás uvalen pouze nějaký administrativní úkon. Nyní stále bojujeme proti tomuto zákonu, který byl schválen v tichosti. A provedli to v klidu. A není to jen "co je špatně?" je to po celé Evropě,“ ne! Jde o účelové pokračování vraždění všech složek výchovy.

Naše škola opustila školství již v 90. letech, kdy bylo deklarováno: škola nevychovává – učí. Nic nenaučí! A pokud škola neučí a nevychovává, tak to dítě znetvoří. Pro dítě, které vyrostlo ve škole, má nejdůležitější a nejsilnější vliv názor chlapců a dívek, kteří jsou součástí jeho sociálního okruhu: to je třída a možná i vchod.

- Dnes je komunikace na internetu důležitější...

Ano, teď máme novou infekci - . A skutečně, komunikace na internetu se pro děti stává mnohem důležitější a smysluplnější než komunikace s vrstevníky v reálném životě. Jsou zcela ponořeni do sítě. A to je další vrstva: život není ten, který Bůh stvořil a který člověk svým pádem zkazil, ale virtuální život. Děti komunikují, aniž by věděly s kým, někdy aniž by věděly, s chlapcem nebo dívkou. A dochází k výměně infekcí, které jsou obsaženy v myšlenkách. Stejně tak se to týká nejen dětí, ale i mládeže. Zejména pro ty, kteří se narodili v islámské kultuře, ale o islámu nic nevědí: lze jim vštípit určité myšlenky a to bez jakýchkoli potíží. A mentor nemusí být žádný velký ulema – stačí, že zná 4-5 sloganů. Bude je inspirovat a pak sám člověk bude trochu víc fantazírovat a může si sebe dobře představit jako nějakého hrdinu, samozřejmě ne sira Lancelota z jezer, ale alespoň někoho ze série „The Magnificent Century“.

Mnoho lidí, kteří přemítají o naší moderní existenci, říká, že probíhá válka: válka proti Rusku na všech frontách. Válka proti handicapovaným sportovcům, válka proti vzdělání – a prostě její ničení, zlomyslné a účelové, pod záminkou, že šetříme peníze. Ale stát vždy potřebuje peníze a vládnoucí třída peníze vždy potřebuje, to je všechno jasné.

Právo zemřít

Galina Mursalieva, sloupkařka listu Novaja Gazeta, autorka slavného článku o dětských sebevraždách, došla k závěru: vlna sebevražd byla plánována. Pak se mnozí rodiče prostě chytli za hlavu: protože si tohle ani nedokázali představit...

Hrom neuhodí – muž se nepokřižuje.

Účel organizování sebevražd je ostudný a jasný: vyříznout děti z naší společnosti, v níž jsou již jen malou součástí, ale pokud se tento fenomén rozšíří, ukáže se to jako velmi vážný problém.

- Jaký je „psychologický portrét“ sebevražedného dirigenta?

Osobami zapojenými do tohoto dirigování může být kdokoli, žít kdekoli – například v Malajsii. Nebo je na Ukrajině člověk, kterému se nebrání vydělávat si 20 dolarů týdně za takovou „komunikaci“ na internetu, zvlášť když už mu byl vymyt mozek, že tyto ruské děti jsou budoucí vojáci. Vždyť dělostřelci vycvičení v našich vlastních sovětských vojenských vzdělávacích institucích stříleli na naše piloty a sestřelovali je! Studovali sice na stejné škole, ale jen z těch se měli stát piloti a z těchto dělostřelci, ale už se jim v hlavách něco převrátilo.

Když člověk nemá ani Boha, ani svědomí, může mu být vnuceno mnoho věcí, včetně myšlenky na smrt

A nyní, když člověk nemá ani Boha, ani svědomí, lze do něj hodně „přičichnout“. Ano, v televizi nám neustále pouštějí detektivky: syn chce zabít tátu, matka zabije syna a pak to dobří a takoví milí vyšetřovatelé rozmotají. A je to zakořeněno v mozku: můžete zabít svého otce a dokonce i matku, pokud pro peníze. Můj otec a matka stejně zemřou přede mnou, ale já budu alespoň dobře žít. A počkej, až zemřou a nechají mi jmění... Chtěl bych studovat, ale nemůžu: škola mi vyrazila všechny mozky. A celou dobu mi ukazují krásný život: tady je baletka, která dělá splity na slavných ostrovech, tady jsou honoráře těch a takových zpěváků, a i když máte vzácný hlas, stejně se do klipu nedostanete ... A tak po celém světě. Pavarotti držel tenory pod svou kontrolou, a dokud byl naživu, nebylo možné proniknout na tento trh...

Pro lidi je stát se bohem přesně to, proti čemu mluvil Hospodin. Asketismus Písma svatého učí: „Kořenem všeho zla je láska k penězům. A pokud sloužíte penězům, nemůžete sloužit Bohu. A člověk se vydal cestou boje s Bohem. A v důsledku toho - sebevražda těch nejkřehčích, nechráněných.

Ale obecně platí, že sebevražda není jen tehdy, když na sebe položíte ruce. Sebevraždy dospělých se dějí i v jiné podobě, jako například u nás v 90. letech, v době bující kriminality. Projděte se po kterémkoli z našich hřbitovů: kolik je pomníků mladým klukům, kteří mohli mít pět až sedm dětí, a zabili se tím, že se dostali do takového „podnikání“.

Pokud dodržujete lidská práva, pak dostanete: "Co je na tom špatného?!" Každé dítě má právo zemřít."

Nezapomínejme také, že v počtu na hlavu jsme před zbytkem planety. Ale to je velký problém, ale mocné se tím netrápí, absolutně to není slyšet ani ve škole, ani na lékařské fakultě. Právě teď se v centru Moskvy pokládají nové dlažební desky, ale když se lidé procházejí po Tverské a dalších krásných ulicích, nepřemýšlejí o tom, že chrlí krev zavražděných miminek – a desítky milionů byl zabit. Populace několika zemí byla zničena. A kým? - Od samotných rodičů. A usměvaví lékaři, kteří věří, že tím, že se zbaví dětí, dělají dobrý skutek. To je naprosto zvrácené vědomí! A je naprosto nepochopitelné, proč ten může být zabit, ale ten ne. Odtud je už jen malý krůček k tomu, co již v Evropě existuje – k dětské eutanazii. Zde je dítě, které urazil sousedův chlapec, řekl o tom své matce a ona mu mávla rukou: "Nedávejte pozor." Ale jeho zášť hlodá a prosím: může přijít pro eutanazii. Stát v některých zemích už mu s tím ochotně pomáhá. Proč? - A má práva. A pokud dodržujete lidská práva, pak dostanete: "Co je na tom špatného?!" Každé dítě má právo na život a právo zemřít, takže si své právo uvědomilo.“

Dělej to jako já!

Jaké duševní vlastnosti, společné všem dětem a dospívajícím, se ukazují jako nejslabší místo, na kterém může sebevražedný dirigent hrát?

Pasení. Nyní jsou v módě nejrůznější flash moby. Všichni vyšli ve stejných tričkách a tleskali ve stejnou dobu. A když všichni něco dělají ve stejnou dobu a stejným způsobem, není to příprava na špatnou seriálovost? Nejdříve flash mob, a pak... Pro mladého člověka je přece hlavní „všichni pohromadě“, mladí žijí v napodobování, duchovně ještě nedorostli v plnohodnotné lidi, stále jsou opicemi, i když bez ocasu a pro ně je velmi důležité být jako všichni ostatní: všichni budeme nosit hadry, všichni budeme nosit kov v uších, nose, pupíku... všichni budeme mít pohlavně přenosné choroby, všichni kouřit a vypadat, jako bys dělal něco důležitého.

Skáčou ze střech nejen ze zášti, ale také „pro zábavu“. Jaká je motivace vtipu? - Pýcha

Ale zároveň je tu také touha vyniknout z tohoto „jako všichni ostatní“. Jsi v pohodě, že? A začnete jezdit na střeše kočáru. A ještě chladnější je skočit dolů z věže Ostankino. Koneckonců skáčou ze střech nejen ze zášti, ale také „pro zábavu“. Jaká je motivace vtipu? - Pýcha. To je mimochodem i v komunistické výzvě: „Kdo nebyl nikdo, stane se vším“. "Zabil jsem Johna Lennona!" Složil jsi, nazpíval a zahrál jsi alespoň jednu písničku? - Ne! "Ale zabil jsem Johna Lennona - vešel jsem do historie!" Teď o mně budou všichni psát!" A čím vyšší výška, tím velkolepější, tím více pozornosti mé osobě.

Dítě není rozhodnuto učit se algebru, nepřipravovat se na to, že se stane otcem, ani se učit šroubovat, aniž by si zničilo dlaň. Nemyslí na to, ačkoli to od něj jeho rodina a společnost budou očekávat. V hlavě má ​​nesmysly: dát se dohromady a „gee-gee-gee“. Smáli jsme se, pili, něco kouřili - to je život. A začnou studovat toto: "subkulturu!" Ne „subkultura“, ale naprostý nedostatek kultury, ztráta jakékoli národní kultury. Kultura je stlačena do mikroskopických limitů a vnucuje se něco jiného – takový herdismus. Protože to budou ukazovat v televizi, to je to, co chci a chci se toho zúčastnit. Toho mimochodem využívají i politici a šíří se přes sociální sítě.

Zmínil jste Johna Lennona. A na veřejných stránkách a v komunitách jsou citovány nejen jeho řádky, ale i naše další idoly – písně těch, které jsme poslouchali, když jsme byli mladí. Skupina „Spleen“ má píseň se slovy: „Vyrazili jsme do vesmíru, na tomto světě už není co chytit...“, a nyní chápu, že tato slova, vytržená z kontextu, se dobře hodí odpovídajícímu zpracování vědomí teenagera, ačkoli - a jsem si tím jistý - hudebník Alexander Vasiliev těmto slovům vůbec nevkládal sebevražedný význam.

Jsi si jistá!!!

Nikdy v životě jsem neslyšel, co tento muž vytvořil, ani jeho jméno. Ale jsou jména a příjmení, která jsme vy i já slyšeli. Nemluvím teď o Johnu Lennonovi. Mluvím o Nikolaji Vasiljeviči Gogolovi, Nikolaji Alekseeviči Nekrasovovi... Existují v našem vědomí a ovlivňují ho – ovlivňují ho jinak. Alespoň pro mě - doteď.

Rockoví zpěváci a rappeři mají velmi velký vliv na vědomí těch dětí, které nyní studují ve škole, nelze to tak snadno vyloučit.

A nevylučuji to.

Co se týče ochrany dětí... Proto stát existuje, musí chránit děti. Ale stát není něco abstraktního, jsou to lidé. A vzpomeňte si, kolik státních zástupců, administrativy a policie bylo vychováno, aby uzavřeli desítky, ne-li stovky táborů, protože idioti utopili v Ladogě 13 dětí! A jeden z idiotů ani nepřijal hovor od zraněné dívky - myslela si, že žertuje. To není svinstvo – to je obyčejná idiocie. Je přece jasné, že na našich velkých severních jezerech, jako je Ladoga, Onega a další, se nedá vyrazit „na túru“ ani s malou vlnou. A pokud vám zavolají kvůli nouzové situaci, musíte to zkontrolovat! Jak můžete, aniž byste toho člověka viděli, odmítnout něco jen proto, že volá dítě?! A co se stalo potom, není to idiotské? Utratili spoustu peněz za kontroly táborů a připravili obrovské množství dětí o letní prázdniny. Zavírání je nejjednodušší řešení. A uchýlili se k takovým hrubým, neohrabaným metodám. Ale je to opravdu ochrana?

S tábory je problém, každý rok nám říkají: v tom táboře byly děti otráveny, v jiném táboře otráveny, ačkoliv každý tábor je nucen odebírat jídlo od určitého dodavatele...

Ne po, ale předtím

Není třeba s dítětem konkrétně „mluvit“. Musíte s ním začít mluvit, když je ještě v bříšku

Není třeba s dítětem konkrétně „mluvit“. S dítětem je třeba začít mluvit, když je ještě v bříšku. Mluvte s ním, zpívejte mu, hlaďte si bříško, křtěte ho. A ode dne narození, dokud se dítě neožení, musí mít máma a táta nezpochybnitelnou autoritu, kterou nezískávají svaly, ani peníze, ani dárky, ale láska. A žádné „děti“ na dvoře, které donekonečna škádlí, zesměšňují a mluví oplzlosti, nebudou moci soupeřit se svými rodiči, pokud jsou rodiče skuteční. A pokud „nechte mě na pokoji, nemám čas“, pokud je hlavní věcí pro mámu a tátu práce, je jasné, že okamžitě vznikne náhradník. Je to ohlodané, jako jablko, které se nesnědlo, vyhodilo, šlapalo, ale přesto tam zbylo nějaké železo a vitamíny. Naše děti jedí tohle svinstvo.

To, co dítěti nabízejí ve škole, na ulici, na internetu, je nekvalitní produkt, je to zabijácký produkt. Koneckonců, je známo, že více než 50 % internetových žádostí tvoří pornografie. A děti to hledají a sledují - ale jejich rodiče o tom ani nevědí. Děti prosí o pomůcky: "Mami, všechny děti ve škole je mají, ale já ne!" Co když všichni kluci mají břitvu? Co když všechny děti dostanou pistoli Stechkin? Co, takže: "A já chci!" - "Tady, synu, dolů!"? Co, ať je to jako v Americe? Tam si škádlící dítě okamžitě koupí pistoli a začne po všech střílet - a vy se proslavíte, budete se bavit a střílet - obecně spousta nejrůznějších radovánek.

Mohou psychologové působící ve školách a speciálních centrech nějak pomoci dětem vyrovnat se s jejich problémy?

Co mohou říci psychologové? Jednou jsem v jistém centru, kde psychologové pracují s dětmi a dospívajícími, provedl takový experiment. Navrhl jsem, aby mi psychologové dali svůj obvyklý argument, a já se ho pokusím vyvrátit z pohledu dítěte. A neuplynulo 10 minut, než jsem je rozbil na kusy. Děti jsou inteligentní bytosti: mají logiku, myšlení, jejich mozek pracuje velmi rychle. Když komunikují s ostatními dětmi, které jsou stejně dynamické, hrají spolu neustále ping pong. Proto samozřejmě všechny psychology prostě porazili. A uklidnit společnost: "Psychologové pracují s oběťmi." Fungují – a nechejte je pracovat: vše je v pořádku, téma uzavřeno. Ale potřebujeme výsledky!

- Ale v sebevražedných skupinách jsou děti také manipulovány psychology...

Existují určité technologie. Stejně jako hypnotizérů. Zde vchází hypnotizér do sálu a ptá se: „Spojte ruce! Máš vše propojené? - "Všechno". - "Nemůžeš si rozepnout ruce." Zkus to!" A hypnotizér se podívá, kdo se nedokázal odpojit, pozve tyto lidi na pódium a začne s nimi pracovat - a udělají, co chcete: budou plavat a mluvit anglicky... Všechno je velmi jednoduché: člověk je subjektem k hypnóze ve větší míře než jiné. S dětmi je to stejné.

Existuje tedy cesta ven?

Jak by se měli rodiče zachovat, když si uvědomí, že jejich dítě je v takové skupině a je v ní už dlouho? Je jasné, že vypněte internet. Ale co jiného?

Zde je třeba jednat přísně individuálně. Ale nejlepší metodou je změnit svou pozornost. Dovolte mi uvést každodenní příklad. Malé dítě, asi jeden a půl roku, sedíte v kuchyni, miminko v náručí a zároveň se díváte na televizi, jíte a ohříváte kaši pro dítě. A tak natahuje svou malou ručičku na pánev. Pokud tento okamžik prošvihnu, opaří se vařící vodou. Proto si tento okamžik nesmím nechat ujít. Naše kuchyně je malá, 5 metrů. Co dělat? Dítě potřebuje odvést pozornost od kastrůlku.

Takže když skončil v sebevražedné skupině: je nutné změnit pozornost dítěte. Pořiďte mu například psa a věnujte tomu několik měsíců. Choďte na výstavy, vyberte si štěně, vysvětlete, jak se o něj starat... Pak s tímto štěnětem jděte na procházku atp. Ano, cokoli je třeba odvrátit od tohoto moru.

A samozřejmě je nutné je izolovat od dětské skupiny. Rusové mají kolektivní vědomí. Vždyť v minulosti, asi před 100 lety, měly rodiny průměrně 8 dětí. Obvykle to bylo 15-20 dětí, ale některé byly bezdětné a některé měly děti, které zemřely, takže na rodinu připadalo v průměru 8 dětí. Takový kolektiv je ale přirozený: starší – mladší. Nejstarší říká prostřednímu: "Nemůžeš zasáhnout mladší!" A všechny děti vyrůstají v lásce a míru. Starší se učí pečovat o mladší a připravovat se tak na budoucí rodinný život, což se v moderních rodinách nestává, a proto 45letý „kluk“ říká: „Ještě nejsem připravený se ženit. “ Ano, nikdy nebude připraven! Protože neví, jak se chovat k dětem. Protože jen ví, jak byste se k němu měli všichni chovat: když ho krmíte, zavažte si bryndáček; neblokujte jeho televizi; nedráždit ho; a když chce spát, tak by měl být klid atd. A pak jsou tu nějaké děti...

Pamatuji si, jak jsem se jednoho kamaráda ze školy zeptal: "Chceš se vdát?" A on: „Co když tam jsou děti? Jsou trochu červené...“

Jak rodiče chrání své děti před smrtí?! "Ach, bude si dělat starosti!" Jak to víš? Kolikrát jsem vykonával pohřební služby, když byly přítomny malé děti. Projevují velký zájem o zesnulého: zkoumají, přemýšlejí... To je pro ně takový impuls! Ne, většinou to děláme jinak: „Kde je babička? Ona je pryč". Jaký nesmysl!

Děti nejsou připravovány na dospělost. A nemůžete začít vařit, když je vašemu dítěti již 15 let. Říká se: přechodný věk. Jaký je přechodný věk? - Přechodný věk je takový, že vyrostl natolik, že se může bránit mámě a tátovi. A 40 % nemá tátu vůbec, a pokud někdo má, není to táta a stačí se mu všemi možnými způsoby vyhýbat. Takže tam je všechno schované, když je miminko ještě jako fazole.

Pak to nebudete moci opravit hned. Tady za mnou přicházejí maminky s dětmi: "Otče, ty mu to řekni!" Dívá se na mě a já se ani necítím pohodlně mu něco říct. Kdo jsem? Tak co na to říct? "Poslouchej mámu!"? Pořád se bojí dospělých, a proto se mi otevřeně nesměje do očí. Ale když řekne svým dětem o této návštěvě chrámu, bude se bavit, jen slyším, co říká.

- Ale tohle je obyčejná náctiletá konfrontace s dospělými. není to tak?

Dospívání s tím nemá absolutně nic společného: člověk vyrůstá velmi organicky. S pubertou opravdu není problém, až na některé bolestivé fyzické jevy. Všechno prostě souvisí s dospíváním. Vezměme si rostlinu nebo lva – mají pubertu? Co, má lev nějaký problém? Problém nastává, když se chce připojit k další chloubě: potřebuje porazit staršího samce - a je hnán po celé prérii. Stejně tak je pro lidi všechno organické.

Věčný boj

Ukazuje se, že kořen všech problémů spojených se sebevraždami dětí nesahá ani tam, ale ještě dál? A vyléčit to všechno, pokud se to vůbec vyléčit dá, bude trvat dlouho?

Samozřejmě, že to lze potlačit, jako by to bylo utrácením obrovských peněz: vypátráním, kdo organizuje sebevražedné skupiny, dopadením těchto lidí a dokazováním jejich viny soudní cestou. Ale vzhledem k tomu, že tito lidé většinou žijí v zahraničí, tak k nim nemáme přístup. A pokud je zlikvidujete odstřelovači, pak je vlastně nikdo nebude litovat: okamžitě najme nové. A nemůžete zastřelit celou zemi, odkud se rekruti rekrutují – najdou si jinou zemi. Co, naši američtí bratři si toho nejsou vědomi? Vždyť veškerý světový terorismus je jejich produktem. Je jim líto Arabů nebo Afričanů? Amerika má své vlastní globální finanční problémy a úkoly a ty je řeší. A pokud někdo zemřel, nemyslí na to. A nejen oni, ale i my. Tady v Belgii byl někdo ubodán k smrti - nosíme květiny na ambasádu. V Sýrii došlo k výbuchu, při kterém zahynulo 200 lidí – a na žádnou syrskou ambasádu nikdo nic nepřinesl. Nejsou Syřané lidé? Toto je nejstarší kultura. Vždy tu byli Syřané. Američané úplně zničili Irák. A obrovské množství teroristů jsou bývalí důstojníci irácké armády. Všichni byli podvedeni. Generálové byli podplaceni, ale pro všechny důstojníky nebylo dost peněz.

Vždy tedy bude zjevný i nepřímý teror. Vždy budou lidé, které lze najmout.

Pouze rodina chrání člověka - velkého i malého. Všechny rány proto míří na ni

A jediné, co člověka – velkého i malého – v tomto monstrózním světě chrání, je toto. Všechny rány proto míří na rodinu, potažmo juvenilní politiku, potažmo legislativu, která rodinu zničí. Ale to se ještě stane. Ne tudy, tudy. Nemohou prosadit celý zákon, tak vezmou nějaký kousek a protlačí ho. A jednají všemi kanály a prostřednictvím obchodu, prostřednictvím těch, kteří mají peníze... Probíhá válka.

A pokud existuje rodina, pokud je v rodině výchova a vzdělání, pokud tato rodina chápe svůj úkol před Bohem, pak ano, existuje naděje na spásu. Jinak to bude stejné jako s drogami. No, boj trvá tak dlouho! Stačí vzít letadla a v dubnu při nízkém letu zalít defolianty všechna maková pole v Afghánistánu, a to každý rok po dobu pěti let. Pravda, heroin je již připraven na dalších sedm let pro trh. Ale po sedmi letech, pokud budete tuto práci provádět pečlivě, zmizí. Jinak to není boj. Jezděte nebo neřiďte, stále budou prodávat a píchat drogy. A komu je líto těch narkomanů, kteří to prodávají? A policie je dobrá: protože každý ví, kde bydlí ti, kdo obchodují, jak si staví domy, kdo obchoduje, kdo je jejich šéf – všechno se ví. Ale nedělá se nic, snad kromě polovičních opatření. To samé se sebevraždami. Novinář tedy upozornil na problém – no a co? Pokud si v tomhle neudělal jméno. Ta vlna utichla. Objeví se ale něco jiného, ​​co zaujme stále více myslí.

- Četl jsem, že ty sebevražedné skupiny byly uzavřeny, ale objevily se nové...

Tento velmi hořký text napsala matka mnoha dětí, novinářka, blogerka - yuvikom .
Její rodina žije na Krymu již dlouhou dobu, Julia aktivně publikuje na mnoha ortodoxních zdrojích.

"Znovu mluvím o této tragédii. Začal jsem psát komentář příteli a uvědomil jsem si naprosto hroznou věc. Opravdu hrozná. Naše společnost nepotřebuje děti. Se vší rétorikou o zákazu potratů. Se vší slovní podporou pro velké rodiny.

Děti začínají v porodnicích zabíjet nekvalifikovaní nebo bezohlední lékaři. V nejšťastnějších případech po takové zkoušce zůstávají děti nemocné, ale živé.

Na klinikách pak nedoškolení pediatři (to není neopodstatněné: v našem okolí došlo ke dvěma dětským úmrtím během jednoho roku, než byl tzv. lékař diskvalifikován), předepisují nesprávnou léčbu. Škola pak vede k otupělosti a depresi.

A nepomáhá ani obrovská armáda sociálních psychologů. Nemůže? Nebo nechce? Nebo neexistuje žádný cíl pomoci? A nikdo – žádné opatrovnictví, sociální ochrana a ombudsmani, a tím spíše policie – nemůže pomoci, když je potřeba skutečná pomoc. Zákon neposkytuje ochranu před manipulátory, sektáři a jinými vlky v rouše beránčím, kteří jen čekají, až se někdo nažere. O rodičích, kteří nemají čas se o své děti starat, ani nemluvím. Bezdětná je podle mě upřímnější. Někdy je lepší nenechat rodiče zasahovat, protože jakmile hrubě zasáhnete, začnou nevratné procesy. To je případ Denise a Káty.

V dospívání – přesně ve věku, před kterým je celý svět a celý život – už děti nejsou životaschopné. Někteří lidé raději leží na gauči s pomůckami. A pak jsou to „zelenáci“ a flákači, infantilní. Jiní se snaží žít v reálném životě, ale absolutně netuší, jak to dělat normálně. Jak spolu lidé žijí, jak se mají rádi, jak se respektují – to se musí učit od kolébky. A to platí překvapivě nejen pro dětské domovy, ale i pro děti z běžných rodin. A pak se stanou „ne jako všichni ostatní“. "Kapitán Fantastic" alespoň naučil děti bojovat o život. Co učí rodina a škola tady a teď?

Denisu a Káťu nepovažuji za hrdiny. Neznám všechna fakta, nemohu soudit. Je tam temný příběh, mnoho otázek. Ale počátek dějin není v den, kdy došlo k tragédii. Všechno to začalo mnohem dříve. Nikdo tyto děti během jejich krátkého života až do poslední chvíle nepotřeboval. Žádný zázrak se nekonal, nikdo se najednou z ničeho nic neobjevil a nikoho nezachránil. A kde se vzal superhrdina? V našich filmech nemáme rádi šťastné konce. Pouze hardcore. Ale jít s armádou, se zbraněmi proti dětem, to je moc i na film. Obyčejný život je mnohem děsivější...

O své děti se nestaráme. Obecně lidé, občané. Lidský život má jaksi velmi malou cenu. A ani to nezačalo včera. Mnohá ​​z našich vojenských vítězství, na rozdíl od slov velkého velitele, nám byla dána počtem, a ne dovedností. A všechny tyto lidské oběti jaksi přestaly být děsivé. už jste si zvykli?

Obecně si myslím, že bez periskopového vysílání bychom o této tragédii vůbec nevěděli. To znamená, že ostatní děti umírají neznámo. A je tu jen jedna otázka: kolik z nich už zemřelo? A kolik dalších zemře, než pochopíme, že bychom se o ně neměli začít starat v 15 letech."

Z tohoto skutečného a šokujícího příběhu to můžete pochopit Ne každá žena potřebuje děti.
To, co se chystám zveřejnit, mě přimělo zpochybnit přirozené mateřství některých něžných pohlaví.
Po obdržení „studeného dopisu“ do mé e-mailové schránky jsem se náhle stal „v plamenech“ posedlostí.
- „Proč potřebuji děti? To ti říkám docela realisticky. Věnovat se výhradně výchově „figuríny“? A pak od něj dostat výčitku, že žije hůř než ostatní? Takové štěstí nepotřebuji!“ sdílí s námi své mizerné odhalení Samara z města Murmansk.

Poté, co jsem její polonesmysl mírně upravil, rozhodl jsem se z něj sestavit životní příběh ženy.

Ahoj všichni.
Jmenuji se Samara. Je mi již jednatřicet let a jasně vím, co od tohoto života chci.
A abych byl přesnější, vím jistě, co od tohoto života nechci.
Nechci mít dítě. Nepotřebuji děti. V jejich otravné výchově nevidím smysl.
Teď ti všechno vysvětlím, jinak jsi připraven se na mě vrhnout a roztrhat mě na kusy.
Nejsem zaslepený blázen ani opilec, který přišel o poslední mozek.
Jsem vzdělaná a rozvážná dívka, která žije podle svých vlastních pravidel. Jejich hlavní zásadou je žít a vytěžit ze života maximum.
Kdo jste, obézní matky s nevyspalými tvářemi a modřinami pod očima? Jsi ubohý a utlačovaný, jsi nešťastný a zlomený. Ve vašich duších není žádná svoboda, neustále se obětujete pro svého „oblíbeného zajíčka“.
Váš „zajíček“ vyroste a vy si myslíte, že dokážete žít sami pro sebe? Ujišťuji vás, že nebudete mít čas, protože budete vyčerpaní v obtížném rodičovském poli.
Sebeobětování kvůli nastolení nového života bylo po staletí vtloukáno do vaší unavené hlavy. Říká se, že jste se narodili, musíte se reprodukovat.
Proč potřebujete děti, přemýšlejte o tom?
Mezitím vám to řeknu sám.

Některé z vás rodí děti, aby nebyly považovány za duté.
Jiní se množí, aby udrželi muže.
Někteří chtějí mít děti a doufají ve sklenici vody ve stáří. Utečou s odkazem na rodinné problémy a jen občas vás navštíví a podívají se na hodiny.

Zkusili jste se někdy blíže podívat na bezdětné lidi? V 50 letech vypadají na 35. Protože jejich život je plný barev. A tvoje jsou všechny skvrny a čmáranice.
Žiješ s muži kvůli dětem a taky nejíš dost. Orete za dva, také kvůli nim, pokud od vás ten muž ucukl.
Tak jaký je výsledek?
Ani si na nic nevzpomeneš.
Teď se podívej, co mám.
Ve třiceti jsem už byl všude, bohatě vydělával a utrácel.
Zažil jsem potěšení, o kterých se ti ani nesnilo. Usínáte v problémech a probouzíte se v nočních můrách. Usínám v objetí a probouzím se v „luxusních šatech“.
Nejsem zatížen „dětskými nedorozuměními“ a rodinnými hádkami otřepaných televizních seriálů. Žiju život naplno.
Moji rodiče nic nepotřebují, já jsem se o ně plně postaral. Tohle je moje výmluva, proč žiju bezdětný život.
Ráno - do své oblíbené práce, odtud - do bláznivé zábavy. Když se mi nějaký kluk líbí, přijdu, když se mi nebude líbit, odstěhuji se.
Jsem volná od plen, povlečení a tchýně, abych potěšila.
Nepotřebuji děti, ne proto, že bych je nemiloval, ale proto, že mi ještě nikdo neprokázal jinou nadřazenost.
Zatím ve vás vidím beztvarou únavu, nudný, strašidelný vzhled a existenci podle principu „musí“.
A uvědomil jsem si, že musím žít, veden kombinací „chci“.

A teď zaútočte, matky.
Budu se bránit.

Byl to příběh ze života, respektive pevné sebevědomí svobodné ženy spojené s „dětskou záležitostí“.

Příběh ze života Samar jsem připravil já, Edwin Vostrjakovskij.

A těšíme se na vaše podrobné komentáře.

Další záznam

Sdílejte stránku na sociálních sítích

Počet recenzí: 10

    Žena, vepředu slabá. Jedna věc je správná. Dnešní děti, vychované vlastně televizí a ulicí, si ve stáří (a ani v mládí nedej bože onemocní) nikdy nepřinesou sklenici vody, ale nejspíš se buď otráví, nebo strčí nůž vzadu, nebo ho ve 40g vyhodit do koše. mráz jen proto, abyste získali vlastnictví toho, co jste si vydělali, odtrhněte si od sebe možnost normálně se najíst, obléct, odpočinout si v sanatoriu, dopřát si včas - byt, daču, auto, peníze.

    A dnes se cynické fráze úředníků a náměstků na všech úrovních „Hlavní jsou oprávněné zájmy dítěte“ stávají nesrozumitelnými. Nebo hloupost, nebo pohrdání životem kolem nás. V každém případě jsou rodiče nebo teta někoho jiného, ​​je-li to nutné, právně a morálně odpovědní za tyto takzvané zájmy.

    Všechny hodnoty jsou vnuceny zvenčí. Přemýšlejte o tom. Nemáte téměř žádnou možnost rozhodnout, co je pro vás osobně potřeba. I jak prát a čím prát prádlo, to už za nás někdo rozhodl.
    Ale je to tak, nepatrné. Lidé z nějakého důvodu nechtějí vidět, že za tzv. „silnou“ rodinou (co to je?) je bití manželky, nekonečná práce po hlavním působišti – doma, věčná únava a nedostatek peněz, často dost velkých žertů jejich dítěte (například rozbití předního skla auta) nebo alkoholismu a drogové závislosti.
    A z nějakého důvodu je to vše prezentováno v mimořádně příznivém světle.

    Ta holka má naprostou pravdu. Pouze vše, co napsala, je její volba. Kdo má děti, má jiné hodnoty. Nebo jiné možnosti. Neznamená to, že když se vzdáte dětí, hned se ocitnete v objetí a v šik šatech.
    K tomu je potřeba něco jiného. Například absence jakéhokoli hnusu. Každý večer s novým mužem, který měl předtím také stejnou volnou dámu. Fuj, jaké hnusné. S vaším malým mužem a dětmi je to lepší. No, nech mě být trochu unavený...

    Tato pozice je způsobena skutečným světonázorem této dámy. Ale život jde dál, stereotypy a hodnoty se mění. Co včera potěšilo, se zítra může stát nudným a takříkajíc „nelíbivým“.

    Před deseti lety jsme jeli s manželem poprvé do Egypta. Plavala jsem s maskou, celé dny se opalovala, namazaná krémem, milovali jsme se ve sprše, popíjeli víno na břehu moře, užívala jsem si společnost milovaného muže i sebe.

    Rok co rok jsme jezdili na dovolenou a teď, po deseti letech, jsem se znovu ocitl v Egyptě. Jaké neurčité pocity jsem prožíval, když jsem si uvědomil, že vidím rodiče v bazénu, jak točí své malé dítě v kruhu, a také jsem chtěl točit naše dítě se svým milovaným, nechci se mazat krémem a lhát všem den, opalovat se na sluníčku, chci stavět hrady z písku s malým „králíčkem“, místo pití vína na balkóně se všichni tři procházíme po břehu a držíme se za ruce.

    Chci někoho, kdo je podobný mně i mé spřízněné duši. Chci naučit, jak žít a užívat si života, chci kromě svého milovaného manžela a dvou koček dát lásku i někomu jinému.

    Přichází to samo, u někoho dříve, u jiného později. A pokud je dáma opravdu hodně majetná, nemá se čeho bát, vždycky může chtít a porodit vlastního zajíce i ve 40 nebo 50 letech.
    Zatímco ona je šťastná, nikdy nepotřebujete držet krok s dobou a společností, takříkajíc se musíte řídit pouze svými pocity.

    Každému, co jeho vlastní. A není třeba nikomu nic vnucovat, každý má své štěstí.

    A ti, kteří píší něco jako „žena, vepředu slabá“, prostě závidí, že si nemohou dovolit takovou míru svobody a dostat ze života maximum. A žena, která zvolí mužský typ chování (otevřené vztahy, neustálé hledání), takovým mužům způsobí ostré pálení v kříži.

    Lidé, kteří jsou spokojeni se svým životem, nikoho nesoudí.

    Ano, a kdo řekl, že je nutné střídat partnery každý večer? Můžete si najít někoho s podobnými názory a být spolu šťastní.

    Ve skutečnosti chce mít děti, a to moc.

    Je těžké necítit v jejích slovech zlobu, ale je to ona, kdo mluví za vše.

    Něco jako - "No tak, přesvědč mě, prosím, už to nezvládnu"!

    Pro ty, kteří tomu nerozumí, přečtěte si to znovu, jen „mezi řádky“ a vše bude zřejmé.

    usmívám se)

    Dáma ve věku 30 let má nějaké infantilní hodnoty.

    No, dívka neměla dost zábavy.

    Takové myšlenky se obvykle objevují před dosažením 20 let: jít na řádění, kouřit, spojit se s někým.

    Tomu se říká emoční nezralost, neochota převzít zodpovědnost.

    Obecně velmi naštvaný dopis od nespokojené ženy!

    Neexistuje žádný stálý muž - to znamená, že ho nikdo nepotřebuje pro vážný vztah.

    Mám kamarádku ze stejné série - chytrou, krásnou, s prací, autem, ale v osobním životě parchant.

    A takový hněv z ní srší, ačkoli se snaží předstírat lhostejnost.

    A já chci jen jednoho muže a dítě.

    A je to prezentováno jako „co sakra, to bolí hlava“.

    Jsem matka! Krásná, štíhlá, šťastná a milovaná svým manželem a sladkou dcerou!

    Máme dobrou rodinu, dcerám je 14. Máme vlastní firmu.

    A ve 40 dám 25letým náskok!

    A NIKDY jsem neměl negativní myšlenky na narození mé dcery - zbožňuji svou dívku, rozplývám se v ní, mám radost z komunikace!

    Vždycky jsem se na ni díval a stále dívám, jako by to byl zázrak!

    Tyto emoce nelze srovnávat s těmi, kterých si autor dopisu tolik cení!

    A pokud vychováváte dítě v laskavosti a lásce, dostanete totéž od svého dítěte. Láska plodí lásku!

    Vidím to každý den. Mnozí ani nemají děti.

    Něco takového)

    Koho to zajímá, když se vezmeš z lásky, možná budeš šťastný! A tak – ano, plenky, kojenecké vesty, školky, nemocnice, pak škola!
    Co můžete dát dítěti ve 20 letech?! Pokud jsi právě dokončil školu!? Přejeďte si z D do C, chcete, aby dítě umělo všechno a všechno vědělo a nebylo vrtošivé! Tohle se nedělá!
    Porodila jsem někoho, koho nemiluji! VE 21! Moje dítě je nemocné! Potřebujete se podívat na její bolest!? Sbírejte moč, výkaly, podívejte se, jak jí dávají injekce, injekce, anestezii atd.!? Bolí to, bolí to! A sledovat, jak vaše dítě trpí, je ještě bolestivější.

    Ach ano, byla jsem vdaná 7 let! A o tchýni - podle štěstí! Já ten svůj taky nenávidím! Všechno je s ní špatně!